İki tane kedi aldım ikiside 10gun kaldırlar benle öldüler ! neden bu döngü içine düştüm?

2ay arayla ıkı tane yavru kedi aldım. bırı daha geldıgınde hastaydı 10gun snra öldü. bırı gayet sağlıklı çok hareketlı bı kedıydı. asıdan sonra toparlanamadı kalça çatlağı dendı acısına dayanamadı öldü. benım psklojım alt üst ağlıyorum 2gundur. Neden bu şanssızlık nerde hata yaptım? nıye ölüyolar. olmasını istemeyen bi ugursuzlukmu var üstümde? cok üzülüyorum
İki tane kedi aldım ikiside 10gun kaldırlar benle öldüler ! neden bu döngü içine düştüm?
Cevapla