Kafesini temizlerken fark ettim gri yeşile yakın şekilde kaka yapmış ilk kez böyle bir şey oldu önemli bir şey mi hastalandı mı bilemedim?

Kafesini temizlerken fark ettim gri yeşile yakın şekilde kaka yapmış ilk kez böyle bir şey oldu önemli bir şey mi hastalandı mı bilemedim?

Suyu bıraz az tuketmıs ve verılen yemler arasınsa bır sure beyaz sarıyı vermenı onerırım bırde olursa sarı darı yem ıcındekı karısık besınler netıcesınde bu dıskı normaldır.
Kus hasta falan degıl rahat olabılırsın
Cevap
4Cevap
Farklı bir şey yedirdiysen ve kıvamı normal ise sıkıntı yoktur.
Farklı bir şey yemedi ama
Olabilir, farklı bir şey yemedi ise kıvamı önemli. Kıvamı normal ise bu şekil yapması da normal. Sadece üzerinden zaman geçtikten sonra sarıya dönüyorsa sıkıntı olabilir.
Kafesin demirlerindeki boya soyuluyor sanırım onu kemiriyorlar.
Suyuna bir iki damla limon damlat. Havalar soğumaya başladı evdede olsa etkilenir.
erken ölüyorlar hep
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?