Koşa koşa gider hangi hayvanı sahiplenirdin? Yaş mamiş için girdiği hallere bak. Yasak kızım marul yicen benimle. 


Tabi ki de Rakun alırdım bir tane.. kafa dengi hayvan ve zeki ayrıca komik ve tatlılar

Evde böyle iki tane aslanım var 😂😂
Maşallah 😂😂 ben de 2 aslan 2 aslaniçe var 😂😂
Maşallah
Kabadayı gibi duruyor 😂
Bide çok tatlı 😂
@sozsuZzaman 😂😂öyledir biraz çok teşekkürler
Misafir sever mi 😂
@sozsuZzaman nefret ederler
Özellikle kediden nefret edenler 😒
Bırak hepsini parça pincik etsinler 😁
Cevap
8Cevap
bu beyefendiyle aynı evi paylaşıyoruz zaten
Şu fotoğraftaki çocuğa bol öpücük, iguana merak ediyorum ya beslerdim
O da seni bol öpüyo
Oyyysss 💕💕
Yaş mama için yapılan maşallah şirinlikler. Doktor diyet mi verdi?
Evet verdi çünkü hanımefendi 5 kilo olmus 😁
Cinslere özel değil kısırlaştırıldığı için ödemleri atamıyo kilo yapıyo mecburen 🙃
Ohoo ben bile neler öğreniyorum 😂
Kaplan

Çok tatlış yaaa

Böyle bir şey olabilirdi ☺️
At isterdim ya sjshsh at sahiplenirdim hemen. 🤧
İyi zürafa demedin Allah'tan 😂
Bir haneye bir zürafa yeter snshsjs
Evde bir tane kuşum var zaten mecbur kalsaydım balık da sahiplenirdim
Ben köpek sahiplenirdim ya. Kedi sahiplendik dışarıda sürtüp duruyor.
Tavşan, köpek, kuş, bunların hepsini sahiplenmek isterdim
küçük bir maymun ya da goril istiyorum sürekli öperdim 👄 ya da tembel bir kedi
Etrafımız 2 ayaklı hayvan doluyken, hic gerek yok gerçekten
Yaşadığım yerde çok güzel akrepler var onlardan birini alırdım.
Kuş alırdım benim için en ideali o sanırsam...😄
ben maymun istiyorum ama yasal değil sanırım
zorunlu olmasına gerek yook köpeğim var :) ama bi tane daha lazımsa yine köpek :D
Mecbur kalsam balık alırım. En masumu temizi o. Kedi ve köpeğin evde girmediği tüy dökmediği yer kalmıyor. Hayvanları uzaktan sevenlerdenim🤷
Eğer bir hayvan beslemek zorunda kalsaydım kedi sahiplenmeyi seçerdim. Kedilerin bağımsızlığını ve nazik doğasını seviyorum.
Kesinllikleeee kedilerrrrr harika canlılarrr bayılıyorum onlaraa
Yılan dışında hertürhayvanı sahplenirim bakarım
kedi olsa yeterdi r tüm yorgunluğumu üzüntümü stresimi alıyorlar 😔malesef bunun için daha çok bekliycem
Madagaskar aslanı sahiplenirdim sjsk
Şerroluk yapmayalım sjsjd
Ben ve şerroluk birbirinden çok uzak şeyler sjsjd
Kedi alırım kediiiii❤️
Köpek besliyorum zaten.
Kedi ve köpek.
Köpek bakardım yine yeniden.
Senin kedisi sahiplenmek istiyorumm :j
Kopek ve kedi alirdim ya da sahiplenirdim
Bir kedi bir bukelamun
Şöyle güzel bir köpüş sahiplenirdim😻
Elma kurdu jklf
Maymunlara sempatim var maymun olurdu
Kedim var kedimin kedisi var daha ne olsun😃
Tavşan istiyorum aslında ya, çok tatlılarr😊
Kedim var zaten benim güzeller güzeli.
Aaayy sincaplar varya onlari
Kedim var, yine kedi sahiplenirdim
Komodo ejderi
Değişik
Yine kedi tercih ederdim.
Panda ya da ejderha
Ejderha varsa ben de alayım
Ahah
Balık
Kedi panda 🙂
Kediiişi
Kedi ya da civciv
Balık sadece
Kedi ya da köpek
Kedi tavsan
köpüşşş tabikiii:))
Kedicik
Kitty cat.
Kedi ve tavşan
Kedi.
Kedi ya, çok net
Köpek
Evlenirdim
kedim var zaten
Meymun 🙈
kediyi
Muhabbet kuşum var
Kuş alırdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?