Köpeğimin sırtında ceviz büyüklüğünde şişlik var, nasıl geçer?

Arkadaşlar 14 aylık cocker köpeğim var Temmuz sonunda karma aşısını oldu ve 2-3 hafta sonra farkettim ki sırtında şişlik var ve hemen veterinere götürdüm ve bunun aşı ile ilgili olmadığını tümor olduğunu iyi ya da kötü huylu olduğunu henüz bilinmediğini büyümezse ve küçülürse iyi huylu olduğunu söyledi.

Hemen ilçemizde meşhur veterinere daha götürdüm ve onun aşıdan kaynaklı olduğunu enjeksiyondan dolayı olduğunu ve korkulacak bir şey olmadığını söyledi, yani sadece bir kist dedi.

Ama içimdeki kuşku beni yiyip bitiriyor kötü bir şey olacağından çok korkuyorum.

Oraya buz veya masaj yaptığımda köpeğim hiç acı veya tepki vermiyor.

Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı?

Köpeğimin sırtında ceviz büyüklüğünde şişlik var, nasıl geçer?
Cevapla