Arkadaşlar 14 aylık cocker köpeğim var Temmuz sonunda karma aşısını oldu ve 2-3 hafta sonra farkettim ki sırtında şişlik var ve hemen veterinere götürdüm ve bunun aşı ile ilgili olmadığını tümor olduğunu iyi ya da kötü huylu olduğunu henüz bilinmediğini büyümezse ve küçülürse iyi huylu olduğunu söyledi.
Hemen ilçemizde meşhur veterinere daha götürdüm ve onun aşıdan kaynaklı olduğunu enjeksiyondan dolayı olduğunu ve korkulacak bir şey olmadığını söyledi, yani sadece bir kist dedi.
Ama içimdeki kuşku beni yiyip bitiriyor kötü bir şey olacağından çok korkuyorum.
Oraya buz veya masaj yaptığımda köpeğim hiç acı veya tepki vermiyor.
Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer