

Birde aşırı agresif asla kendine dokundurtmuyor kollarım full bu yüzden iz dolu sevdirmesini istiyorum kıyamıyorum başım dertte bu bebişle herhangi bi çözümü var mı 🤍


Birde aşırı agresif asla kendine dokundurtmuyor kollarım full bu yüzden iz dolu sevdirmesini istiyorum kıyamıyorum başım dertte bu bebişle herhangi bi çözümü var mı 🤍
Ay çok tatlı 😍😍 benim kedimde çok garip şeyler yapıyor alıştım artık bi de canı isterse sevdiriyor canı istemezse saldırıyor (acitmadan ama tırnaklarını çıkarmıyor isirinca bastirmiyor) belki size komik gelmeyebilir ama ben çok gülmüştüm; kaymakamlığa gitmiştik çip taktırmak için veteriner kedimi görmeden önce sarı ve beyaz kedilerden çok korkarım çok agresif ve saldırgan oluyorlar dedi benim kediyi bir gördü hem sarı hem beyaz iki renkli çok tuhaf bakmıştı korkmuştu çip takarken 😂 hatırladıkça çok gülüyorum
Bizimkiler de buna benzer hareketler yapıyor. Tabi bizimkiler torbaya girer kulbunu boynuna dolar dolaşır, poşeti dolar dolaşır, elektrikli süpürge kutusuna boşken girer. Kederin huyu bu. Maşallah böyle huylarındayken daha tatlı oluyorlar.
Maşallah bu küçük bey de çok tatlı. 1 yaşına yeni mi girdi?
Bizimki aşırı aktif enerjik ama işte bi kendini bana sevdirmiyor senin kedilerinde eminim çok tatlıdır birde kendilerini sevdiriyorsa ohh daha ne olsun benim bebeğimde yeni 1 yaşına girdi güzel ve açıklayıcı yorumun içinde çok çok teşekkür ederim ❤️✨
Benim kedilerim 3 yaşına girdi biraz ağırlaştı ama poşet, çanta ve kutu içine girmeleri asla değişmiyor. Sokaktan getirdiğim 1 yaşına yakın ikizler azıcık hareketliler. Ikizler haricinde pek kendini sevdiren yok. Kedilerin bazıları sevilmeyi sıkıştırılmayı sevmez çok takılma bu duruma 😊. Rica ederim kuzum ❤❤❤❤🌼🌼🌼.
Cevap
9Cevap
Evet oyunlar oynar sürekli
Yapmaz olur mu
Oyy tipine bak yerim gözleri de benim gözlerim sjskdkk🤍😽
Senin gözlerin sarı mı ajsjs
Bilmem genelde sarı gibi derler baya yakın renkler sjsksk
Hahah iyiymiş sjddj
Ben böyle agresif kedileri hayatta sevmem böyleleini sahiplenmem sevmeyeceksem neden kedim ki yani
Eve gelirken yolda denk geldim hava aşırı soğuktu bi baktım hep ıslanmış titriyordu öyle görünce dayanamadım hemen aldım eve getirdim güzelce temizledim doyurdum sonrada zaten geri sokağa bırakmak hiç içimden geçmedi sahiplendim bırakmayı da düşünmüyorum iyisiyle kötüsüyle benim
Evimizde kedi olmadığı için böyle hareketleri yapma görevini ben üstleniyorum
İş başa düştü diyorsun yani sjjsjsj
O poşeti bağlamak gibi bir deliliğe sahip olduğun için olabilir mi acaba?
Marketten geldim eşyaları çıkardım poşet öylece yerde kaldı baktım yanına gitti poşetle uğraşmaya başladı izledim öyle gezmeye başlayıncada aşırı komik geldi bi kaç fotoğraf çektim sonrasında da zaten poşeti hemen çıkarttım bu kadar sert ve kaba olmaya ne gerek vardı anlayamadım?
Bu halim sana gelmişse gerçek kabalığı görmemişsin sen
@3_FourLeafClover_2 Kediniz yok ise bunu oyun olarak yaptıklarıni bilemezsiniz. Poşet çanta karton koli girebilecekleri her yere veya her şeye girerler. Benim de kedilerim var. Ne zaman alışveriş torbasını boşaltsam içine girip saklanıyor kulbundan kafasını geçiriyorlar. Keza poşet için de aynısı. Elektrikli süpürge kutusunun da içi ne zaman boşalsa giriyorlar. Bahsettiginiz gibi soru sahibi bunu hususi yapmamış. Kedilerin alışkanlıkları öyle.
Evet şu an bir kedim yok ama türlü türlü kedi beslemişliğim var ve hiçbiri öyle şey yapmadı
Kedim yok ama alırsam kesin benimki de yapar😄
Ayy şimdi kedim olsa keşke ... bir kedim bile yok 🎶🎶🎶
Keşke kedi sahiplensem ve böyle yapsa
Kesinlikle sahiplenlen benim böyle dediğime bakma sen aşırı seviyorum güzel ve eğlenceli bi sorumluluk alıyorum 🤍
Of of offf kesinlikleee
Benim dünyalar tatlısı kesim kaçtı o yüzden cevaplayamiycam bunu 😢😢
Çok kötü geçmiş olsunnn🥺
Bu kedi deli belli değişmez bu hahahaa 😂
Bakışlarından belli zaten deli olduğu 🤍sjkskdk
Yok benim kızım uslu uslu duruyor
Keşke benimki biraz örnek alsa sjjsjsj
Evet yapıyor çok komikler ama 😅🤦♀️
hahah ay minnoş o artık bir catman 😂
Tam dayaklık.
Kıyar mıyım ben ona hiç ❤️ zaten alıştım artık bebeğim oldu
Çok yapardı 😄🥹
Tek deli benimki değilmiş iyi bari sjksks
❤️😻
Benim kedim yok
Hemen bi tane paket yapıp yolluyorum😽 sjjsksk
Tamam 😂
😄😄😄
Kedim yok kiiiğd 🥺
Sokaktan kap birini götür eve😻 snsksk
Annem izin vermiyoor
Anne çok zor durumdaydı bi günlük kalsın karnını doyurayım falan de süreyi uzat alışır onlarda kıyamaz bırakmaya
Kardeşimin de alerjisi var jssjjs imkansız galiba 😔 benim yerime de sevv 🥰
Ayy artık ayrı eve çıkınca sahiplenirsin üzülme bebeğimm❤️
Hayır akilli
Bi benim ki deli herhalde sjskkd
Belkide
Kediler çok dolasir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar