İsminden çok takma isimlerini kullanıyorum. Dudi, serseri kılıklı, bobi vs vs. Merak ettim, benim gibi yapan var mı?

İsminden çok takma isimlerini kullanıyorum. Dudi, serseri kılıklı, bobi vs vs. Merak ettim, benim gibi yapan var mı?

Tavşanım var ismi Lili ama ben ona hep Denizlili diyorum
😂 guzelmis ismi de lakabi da
Ona ne suphe 😊
Ilk cevap verirken konuluyor ama yorumlarda yok nedense
Bembeyaz yumos gibii cok tatli 🥰
Hahaha 😂 e ilgi ceker tabi
Ben yoldaki köpeklere de isim takıyorum konusuyoruz 😅
😂😂😂 cok iyi
Katiliyorum 😂 gulduruyor da insani
Cevap
10Cevap
Maalesef evcil hayvanım yok benim.
Belki ileride olur 😊
Kukir cinsi bir erkek köpeğim var ismi tarçın ama ben onu çağırırken ya da onunla konuşurken genelde ' paşam' diyorum 🤗
Insan samimiyet duydugu seylere takma isim kullanir bence 🥰
Gerçekten öyle çünkü onlarda insanın evladı gibi oluyor birde Ankara cins kedim var dişi ismi pati bembeyaz yeşil gözlü onada genelde prensesim diyorum hatta hep balkonda durduğu için mahallede herkes biliyor onu ve çok ilgi görüyor çünkü gerçekten prenseslere benziyor bana bebekken hediye geldi o geldiğinde 20 günlüktü daha şimdi büyüdü 3 yaşına girdi
Kiyamam ya gercekten aileden biri oluyorlar. Miesha'dan rahatsiz olan evime gelmesin o kadar ciddiyim
Ya zaten insanlar kadar zarar vermiyorlar merak etme asıl evine giren ya da çevrendeki eş dost akraba onlardan daha çok zarar veriyor.
Aynen öyle çok haklısınız
Yani bir köpeğim yok Ama olsaydı senin gibi şeyler de kesin söylerdim çünkü çok severim hayvanları
🥰🥰
Şimdilik evcil hayvanim yok ilerde kendi evimde artık ama takma isimler güzel oluyor... severim 😊
minnoş fare olur kendisi daha birçok ismi de varda ndnd
Bir kedim var onun da düz bi ismi var ismini ben koymadım
Hayır, çünkü hayvanlar takma isimden anlamazlar.
Miesha taniyor takma isimlerini donup bakiyor
Ben şapşal oğlum diyorum sallamıyor bile
Hayvan seviyor olman cok guzel. Elbette hayvanima isim takiyorum bende senin gibi. Bana uğrarmisin
Köpeğin kırmızı panter gibi sevimmli ve tatlı 🤩
Tesekkur ederiiim
Rica ederim 🤗
Sadece normal ismi varrr o da sufle ismi gibi oğluşumm tatlı
Ama cok guzel ismi varmiis
Teşekkürler
Evet kendi isimlerinden ayrı takma isimleri de var
Zaman gectik sonra listeye bir takma isim daha ekleniyor 😅
Bir kedim bile yok anlıyor musun 😀
😂😂😂
Köpeğim varken hırçın çocumm derdi 😂😂
Guzelmis 😂
Bazende serseri haydut
Serseriyi ben de kullaniyorum
Maymun alırsam adını haydut koyucam
Maymunu napacaksin 😂
Seviyorum ya hoşuma gidiyo omzuma alır gezerim her yere götürürüm onu yazlığa işe gezerken hep yanımda olur
Kucukken ben de maymun istiyordum ama sonra pet shopta kafeste gordum uzuldum hallerine
Alırsam zaten özenle beslerim insanlardan daha değerli hayvanlar
Kesinlikle oyle en azindan sevgilerinden suphe etmiyorsun
Elbette öyle çok insan yerine çok hayvan tercihim
En guzeli 😂
Tabi canım akarı yok kokarı yok 😅😅
Kullanırım
#Mirliva
Kardeşime takma isim kullanıyorum tabii
Sen bildiğin psikopat olmuşsun :D
🙃🙃
Tek ismi var onu da kullanıyorum
çok saçma tabikide hayır
Dominant yöneten biri misiniz
Muhabbet kuşuma yapıyorum.
Hayvanım yok ki
Benim de 2 sene once oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar