Üç kedim var. Hepsi için yetişkin maması yemeli diyorlar fakat sadece yetişkin maması yerlerse sıkıntı mı?

1. yavru ve kısır, 2. yavru, diğeri de yetişkin. Birinin diğerinin mamasını yemesini önleyecek ortamım yok ve farklı mama alacak durumum da yok, hepsine yetişkin maması veriyoruz yavrular 6 aylık olduğundan beri. Zararlı mı problem oluşturur mu?

Üç kedim var. Hepsi için yetişkin maması yemeli diyorlar fakat sadece yetişkin maması yerlerse sıkıntı mı?
Cevapla