Kedim mir mir ses çıkartarak başımın üstüne çıkmak istiyor daha yeni yatarken başıma çıkıp koklayıp mirlar gibi yaptı sebebi nedir?
Bide baya ısrarla yaptı bende tuvaletini yapar diye indirdim. Kedi şu an 1 aylık
Kedim mir mir ses çıkartarak başımın üstüne çıkmak istiyor daha yeni yatarken başıma çıkıp koklayıp mirlar gibi yaptı sebebi nedir?
Bide baya ısrarla yaptı bende tuvaletini yapar diye indirdim. Kedi şu an 1 aylık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sana güvendiği için yapıyor seni koruyor avcılardan kediler o yuzden gecelerı sahıplerını korur içgüdüsel bişeymiş bende bı yerden okumuştum geceleri uyumamalarının nedeni bu senıde kedı gibi görüyor avcıdan koruyor hırlaması da güvendiği için
Heee diyosun ya ben indiriyorum o tepeme cikiyo bide kokluyo dedim kesin bisey yapacak gittim yerine koydum uyudu simdi
Yok alma koklasın anneden yenı mı ayrıldı 1-2 aylıksa senı annesi olarak hıssedıyo olabılır
Uyudu simdi ya yerinde o anki olayı anlamadığım için koydum direk
boş ver gelsin
Benımde vardı göbeğimde uyuyodu 😂
😅😅😅 alışırım herhalde
Alışırsın 😌😚
Degisikk ses ne oluyor
Nasıl bir ses
Mırrrr mırrrrrr sesi
O terapi
Bak kedilerden çıkan o hırıltı sesleri senin kalbine ruhuna iyi geliyor başının üstünde yatıyorsa anla ki oranda sağlıkla ilgili bir şey vardır tamam mı sakın elleme rahat bırak onu çünkü kedinin mırıldama sesi insanın ruhuna kalbine bedenine çok iyi geliyor bunu bilim insanları söylüyor
Yani o bir bakıma seni tedavi ediyor Sen anlamasan da
Elledim bile uyudu gitti yerinde
Sakın elleme bak sen inanmıyorsun ama bak Avrupa'da yurt dışında zengin bir adamın oğlu hasta oluyor tedavisi bulunmuyor doktor diyor ki eve bir kedi al cocuk 2 3 ay sonra iyileşiyor bak yemin ediyorum sana
Tirmikliyo ya olmaz yarın da aynisini yaparsa bırakırım
Bırakma sakin
Öyle değil yanımda bırakırım ellemem
Bırak elleme
Keşke bana yapsa 🥲
Iyi bisey mi ben korkudan indirdim😅
Hiç sevmem kedi
Sen sev diye demedim ki zaten onlarda sana bayılıyodu
Niye öyle dedin insan neden sevmiyosun der😂
Sevseymissin
Fobim var 😂
Alerjim var desen daha iyi yerdik
Alerjim var😂
Geçti artık
Bende hayvan sevgisi yerine insan sevgisi vsr işte napalım
Hayvanlar insanlardan daha da insan ama
Olsun hayvanla değil insanla evlencez sonucta😂
Etrafta çok öküz olunca ben bisey diyemiyorum
Aldatıldın falan mk
Mı
Yooo manita da neymiş boş iş
En. Güzeli görücü usulu demi
Yooo oda mantıklı değil gelen bulsun en mantıklısı
Kriterler yülsel birazz
Ne yapayımm
Benim mi kriterim yüksek
benimm😂
Yüzünü göster ya da gir mesajdan ya
Yaz
Takip attım yazsana
Kedi sevmeyenleri bizde sevmiyoruz