Patili minik dostlarımız her şeyin en iyisini hak ediyor :) Ben damak tadına uygun olmasına, içeriğine dikkat ediyorum. Çünkü bazılarını beğenmiyor, onun keyifli ve sağlıklı beslenmesi benim için çok önemli. Siz nelere dikkat ediyorsunuz?

Patili minik dostlarımız her şeyin en iyisini hak ediyor :) Ben damak tadına uygun olmasına, içeriğine dikkat ediyorum. Çünkü bazılarını beğenmiyor, onun keyifli ve sağlıklı beslenmesi benim için çok önemli. Siz nelere dikkat ediyorsunuz?

Bağırsak sağlığına iyi gelmesi çok önemli. Sindirimi kolay olmalı. Bol vitamin ve mineral içermeli. Zaten veterinerimin önerilerine dikkat ediyorum. Bir de tadını sevmeli kedim. İşte en önemlisi bu. :D
Cevap
2Cevap
Genelde kalitesi
girer kızgınlık biyolojik bir süreçtir insan dahil her canlıda bu doğal bir süreç sadece sonuçta bir çoğalma olması mümkün değildir!!!
Ben encok icerdigi et cinsine ve protein miktarina dikkat ederim
Fiyat etkili oluyor ama bizde kedi seçiyor mamayı bizim etkimiz yok
Bir kedim bile yok anlıyormusun
Mama olması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?