Kedim kayboldu ve galiba buluyorum. Kedimin nasıl ortaya çıkmasını sağlarım?

Merhabalar 6 gün önce bu akşamla 7 gün olacak kedimi kaybettim. Kapımızdan çıkmış ben evden çıkarken halihazırda dış kapı da açıksa dışarı çıktı diye düşündük ancak sadece apartmanın tavan arasına bakamadık karanlık diye. 2 gün önce mama bırakmıştık ve ertesi gün mama yoktu izi vardı. ondan sonraki gün gene mama koyduk baya ümitlendik. Az önce 30 dk olmadı tekrar kontrol ederken miyav sesi geldi 2 kez çok mutlu oldum ama nerde bulamıyorum çok korkak bir kedi muhtemelen bulduğu ilk yere saklanmış zaten asansörü taşıyan ne deniyor bilmiyorum ama makine oraya bağlı çok ses yapıyor ondan da saklanıyor olabilir. Onu nasıl kendime çekerim veya nasıl ortaya çıkmasını sağlarım? Yardımıcı olur musunuzz çok teşekkür ederim. Lütfen dualarınızı eksik etmeyin :(

Kedim kayboldu ve galiba buluyorum. Kedimin nasıl ortaya çıkmasını sağlarım?
Cevapla