Kedi ve köpek mamalarına %30 zam geldi. Zamlara önlem olarak mama stoğu yapıyor musunuz?

Hayvan severleri üzen bir haber geldi ne yazık ki.

Kedi ve köpek mamalarına %30 zam yapıldı. Ben özellikle bu alanda yapılan zamların gözden geçirilmesi gerektiğini düşünüyorum. Özellikle sokaklardaki canlarımızı daha kolay besleyebilmemiz için bu ürünler üzerindeki KDV ve zamlar vicdanlı olmalı.

Yapılan zam hakkında siz ne düşünüyorsunuz?

Kedi ve köpek mamalarına %30 zam geldi.
Kedi ve köpek mamalarına %30 zam geldi.
Kedi ve köpek mamalarına %30 zam geldi. Zamlara önlem olarak mama stoğu yapıyor musunuz?
Cevapla