Kediniz için kullandığınız mama markası ve kum markası?

Yorumlara bekliyorum. Yazın da biraz yorumlayayim. Ben Royal Canin mama kullanıyorum. Kum olarak da Olivacat kullanıyorum öneririm sizlere. Doğal zeytin çekirdeklerinden üretiliyor ve toz yok. Topaklanma aşırı iyi.
Kediniz için kullandığınız mama markası ve kum markası?
Cevapla