
Ben küçük haliyle bir T-Rex yavrusu bakardım. Eve hırsız girmeye cesaret etmeyi bırak yakınından insan geçemezdi 😀 Strese girerse ayvayı yedik artık benide yer 😀

Ben küçük haliyle bir T-Rex yavrusu bakardım. Eve hırsız girmeye cesaret etmeyi bırak yakınından insan geçemezdi 😀 Strese girerse ayvayı yedik artık benide yer 😀
Ben tabi ki de giganotosaurus beslemek isterdim

Ben en iyisi birde therzinosaurus bakıyım 😅
O 2v1 di sayılmaz 😅

Tabi ki qilin. Hayatım boyunca aradığım ve aramaya da devam edeceğim canlı türü diyebilirim. İnanıyırum hala kaldı qilin'den ‽
Hiçbiri ayol

Dodo kuşu bakmak istemezmisin o zararsız 😅
Korkma sen sana dokunursa yerim ben onu 😀 Uslu durur ablası. Benim derdim daha büyük kızarsa beni yiyebilir.😀
Papua Yeni Gine papağanı
Yine abi farkını ortaya koydun😀
Her daim 😉😉
Tenkkk yuuu
Cevap
8Cevap
Abi riske girmemişsin en azından yumurtasını yersin. Benimki hem et yiyip ban masraf çıkartır ya da kafası atarsa beni yer 😀
Kendime zor bakıyorum. 🤣
her türlü kediye varım çita ve pumaya bayılırım. ama diegonun yeri de ayrıdır.
https://youtu.be/LpsVx-2V5ngSmilodon diye biliyorum diegonun türünü
Aha bunlar benim dodolar ya 🤣
Parmaklarını parmak patates sayarak koparıp, kanını da ketçap olarak görüp bandırarak yediğinde gelemeyen pişmanlık hissi 😂
Hah hah 😅 Beni yemekle kalsa koca Antalyayı yemese bari 😀
Profil fotoğrafınsaki dev gibi duran dostumuzun adı ne? Shrek soyundan gibi duruyor 😂 Önüne onu atarsan bir süre oyalanır 🤠
O resimdeki hulk 😀 O biraz fazla gelir güçlü rakip 😅
O hulk bu fotoğraftaki dinazorun sırtına binip de "Deehhh!" Dese ne gülerdim WCSLZHSMDHDND
Süper olurdu 😂 İstersen serdarıda yiyebilir hem lilanın kafası rahat eder 😋😀
Daydreaming hastasi olarak zihnimde canlanacak yeni bir senaryo 😊🔫😅
Sude soru yerinde sayıyodu bir cevap yazdın üstüne 4 tane daha cevap aldım. Ayağında bereket var yemin ederim 😂
Günlük ilgi ihtiyacımı sevgili manevi abim sayesinde karşıladım. Çok teşekkürler 🙏😂
Megalodon.
Megalodon cidden çok ürkütücü. 😱 😂
Evet gerçek olsa yanardık.
Nesli tükenmiş büyük bir kuş türü varsa adını bilmiyorum onlardan birini

Quetzal
Yemesin 🙄
Küçükken bakarsan belki yemez. Ama garanti veremem.😀
Homo neanderthalensis. Günümüz Türkiye'sindeki homo sapienslerin (modern insan) %50'sinden daha zeki olacağına hiç kuşkum olmazdı.
T-Rex evimde kesin olurdu ben evimi Jurassic World filmine çevirirdim kimi sevmesem bir tane hayvanımı çıkarır karşımdakine salardım.
Korkarım bizim sitede yakında çıkar böyle bir dinazor 😀
Ben bitki bile bakamıyorum türünün son örneği bir hayvanı katletmeye dayanamam, almayayım.
Bende T-Rex beslerdim
İkimiz üstüne atlar gezeriz 😀
10 numara olur :D
Ejderha. Trafik sorunum olmaz yol parası ödemezdim
Canınızı sıkan biri olursa üstüne alev atarsınız 😀
Mük özellikler
Trex, Dilophosaurus
Dilo yüze tükürüp duruyo 😀 Raptor seçerdim ben senin yerinde olsam .😅
Dilophosaurus milletin yüzüne tükürsün daha iyi.
sanırım hiç biri.
Arkeopteriks alayim ben de bi tane
O çok gıcık bir hayvanmış. Baş belası 😀
Ben
Var bir Spinosaurus hayalimiz.
Mamut 😂
Otuna samanına yetersen problem yok 😀 20 ineğin yiyeciği otu yer herhalde bir günde
Komple zarar desene 😂
titanasour
Bir kuyruk atsa ev yerle bir olur 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?