Hayvanlarla yaşadığınız bir anı sonucu onlara karşı fobiniz oluştu mu?

Tüm hayvanları çok seviyorum <3 hepsine iyiliğim dokunsun istiyorum ama kuşlardan çok korkuyorum. 🙈

Çocukluğumdan beri ne yazık ki kuşlardan istemsizce korkuyorum. Bu onları sevmediğim anlamına gelmiyor. Gökyüzüne dalıp özgür uçuşlarını seyretmek, belgesellerde izleyip zorlu yaşamları hakkında bilgi edinmek çok hoşuma gidiyor. Hatta balkona ekmek kırıkları bırakıp beslediğim de oluyor. Gelin görün ki sokakta bir karganın ani uçuşu, ben balkondayken bir kuşun mermere konması, ya da misafirliğe gittiğim bir evde kafesinin kapısı açık kuşlar beni çok korkutuyor.

Geçenlerde okuduğum bir yazıda çocukken yaşadığımız anıların bu korkunun temelini oluşturduğu bilgisi vardı. Ve evet ben çocukken civcivlerini sevdiğim bir tavuk kovalamıştı beni! O tavukla yaşadığım olumsuz anı, tüm kanatlılara karşı kalıcı bir korku bırakmış bende.🤷‍♀️

Sizin böyle bir anınız var mı, sonrasında hayvanlara karşı bir fobiniz oluştu mu?

Hayvanlarla yaşadığınız bir anı sonucu onlara karşı fobiniz oluştu mu?
Hayvanlarla yaşadığınız bir anı sonucu onlara karşı fobiniz oluştu mu?
Cevapla