Tüm hayvanları çok seviyorum <3 hepsine iyiliğim dokunsun istiyorum ama kuşlardan çok korkuyorum. 🙈
Çocukluğumdan beri ne yazık ki kuşlardan istemsizce korkuyorum. Bu onları sevmediğim anlamına gelmiyor. Gökyüzüne dalıp özgür uçuşlarını seyretmek, belgesellerde izleyip zorlu yaşamları hakkında bilgi edinmek çok hoşuma gidiyor. Hatta balkona ekmek kırıkları bırakıp beslediğim de oluyor. Gelin görün ki sokakta bir karganın ani uçuşu, ben balkondayken bir kuşun mermere konması, ya da misafirliğe gittiğim bir evde kafesinin kapısı açık kuşlar beni çok korkutuyor.
Geçenlerde okuduğum bir yazıda çocukken yaşadığımız anıların bu korkunun temelini oluşturduğu bilgisi vardı. Ve evet ben çocukken civcivlerini sevdiğim bir tavuk kovalamıştı beni! O tavukla yaşadığım olumsuz anı, tüm kanatlılara karşı kalıcı bir korku bırakmış bende.🤷♀️
Sizin böyle bir anınız var mı, sonrasında hayvanlara karşı bir fobiniz oluştu mu?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer