Evcil Hayvanlar Kedimin bebekleri öldü yemek yemiyor yerinden kalkmıyor ne yapabilirim? NaneLimon__ Takip Et Xper 7 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ne yapabilirim böyle bi durum yasamış olan var mi? Güncellemeler+1 yıl Yaaa annesi terk etmis köpeğin beslediği kedileri sahiplendik ve kizim kabul etti cok mutluyum Kedimin bebekleri öldü yemek yemiyor yerinden kalkmıyor ne yapabilirim? Cevapla Bebek Soruları Beğen Paylaş Takip Et
RememberUS Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Üzdü :/Onlar da sanırım insanlar gibi, zamanla atlatacaktır. :/ 0 3 Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Cinsi gereği fazla anaçlarmiş yemek yemiyor yerinden kalkmiyor ismini duyunca karşılık bile vermiyor cok üzülüyorum Yorumla RememberUS +1 yıl Haklısın, ne diyim yani onların da duyguları var, bi’ süre sonra ufak ufak toparlayacaktır diye ümidediyorum Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Umarim öyle olur Yorumla
Kanekii Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 34% +1 yıl Baska bir yavru edin yanina koy 0 35 Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Nereden bulacam bilmiyorum ki Yorumla Kanekii +1 yıl Sahiplendirmek isteyenler oluo bakamicagi icin cevrene yay ordan kulaktan kulaga derken bulursunKopek olsa barinak derdim ama iste Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Yeni doğmuş kedi olsa aslinda hemen sahiplenir ama zor iste Yorumla Kanekii +1 yıl Bulunur ya ararsan cidden bak Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Inanilmaz zor bi durum sahiplendigime pismanim Yorumla Kanekii +1 yıl Yani kismet bubisler Yorumla Kanekii +1 yıl Fikrime uyup kedi bulman ve ayni gunde halletmen takdire şayan 😄 Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Hahahaha ya ben kedici bi teyzeye haber vermistim zaten ama umudum yoktu 😅 cok mutluyummm hemende kabul etti ama hala biraz mutsuz gibi Yorumla Kanekii +1 yıl Oyalandikca yasadikca alisir onlara kokusu karisir benimser dahada Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Umarim :) Yorumla Kanekii +1 yıl Hadi ama umarim deme eminim deSen onlara zaman gecir sonucta sende ailedensin sen kabullenirsen o da hizli kabullenirVe kedici teyze lafina hala guluyorum nasil bir tanimlamadir o 😂Baska zaman baska sorularin olurda yardim ederim yine 😄 Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Ahahaah kadının eve bahcesi kedi dolu benim icin kedici teyze 😅 Baya benimsedi anneden ayirdim hemen aldi falan ama yemek yemiyor hala Yorumla Kanekii +1 yıl Yer yer yavrularla beraber 😄Gulme bak kadina gelecegin ole olur 😂 Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Hala yemek yemedi Ay yok ben bir daha hayvan falan bakmayacağım geldiler bana dikisleride açıldı simdi delirmeme ramak kaldi Yorumla Kanekii +1 yıl Bole dion dion bikac yil sonra yalniz kalinca uzulup yenisini edinirsin deme kedici kiz 😄 Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Durduk yere niye yalniz kaldim ben hahahah Yorumla Kanekii +1 yıl Yani kedi yaslanip artik kedin olmayinca 😅 Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Ağzında enfeksiyon varmış kedimin Yorumla Kanekii +1 yıl Ya su kedinin cektigi ne yaBi dus aldirin suna ya da komple bi dus alsin evde kim varsa kesin biri cenabet yoksa bu kadar sanssizlik olamaz Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Ahahahah gusul abdesti de aldiralim mi bu hayvani sahiplenme nedenim hasta olmasiydi zaten götürdüğüm hekimler duzgunce ilgilenseydi Şu an cok saglikli olacakti Yorumla Kanekii +1 yıl Veteriner olsam gece tek gezmezdim Adama bilenmis gordum seni her an kendini ona saplayabilirsin 😂 Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Aşırı sinirliyim ona dun mesaj attim dikislerle ilgili dönmemis bile Yorumla Kanekii +1 yıl Hele bak heleeee parasiyla degil mi arkadas bakilacak o mesaja Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Hala kediye sesleniyorum bakmiyor ne tripci cikti ya Yorumla Kanekii +1 yıl Bisi diyemicem buna Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Niye giiii Yorumla Kanekii +1 yıl Gııııııı mi 😂 Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Hahahahaha he gıııı Yorumla Kanekii +1 yıl Bi de evcil hayvan uzerinden tanismalar ise yarar derlerBen samimiyet beklerdim de giiii dencek kadar da samimiyet beklemediydim 😂 Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Ahahahah oyle mi derler ilk defa duydum Yorumla Kanekii +1 yıl Duydun artik 😂 Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Birsey daha öğrendik ahhaahah Yorumla Kanekii +1 yıl Gune yeni bir bilgi biraktik Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Teşekkürler efendim Yorumla Kanekii +1 yıl Ne demek efenimHer zaman beklerizCikin cikin gelin Yorumla
Gvbnm Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Nezaman doğum yaptı 0 8 Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Sali günü sezeryan oldu Yorumla Gvbnm +1 yıl Sezeryandan sonra antibiyotik tedavisi yaptilarmi Yorumla NaneLimon__ +1 yıl 3 gun boyunca serum aldi antibiyotik de soyledim vurdu Yorumla Gvbnm +1 yıl Ateşine baksaniz iyi olur ama yapabilirmisiniz. eczanede satilan ateşölçerlerle poposundan ateşine baksaniz iyi olur Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Ateşi yok Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Büyük ihtimalle bebekleri olmadığı icin yapiyor Yorumla Gvbnm +1 yıl Ozmaman bekliyceksiniz.. konserve mamayi ağzından vermeye çalışın. En azından genel durumu düşmesin Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Tamam teşekkür ederim Yorumla
bunasııladam Takip Et Master Yaş: 36 , eic 34% +1 yıl Veteriner e götür 0 1 Yorumla NaneLimon__ +1 yıl Veteriner yüzünden bu duruma geldi zaten yavrum Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Üzdü :/
Onlar da sanırım insanlar gibi, zamanla atlatacaktır. :/
Cinsi gereği fazla anaçlarmiş yemek yemiyor yerinden kalkmiyor ismini duyunca karşılık bile vermiyor cok üzülüyorum
Haklısın, ne diyim yani onların da duyguları var, bi’ süre sonra ufak ufak toparlayacaktır diye ümidediyorum
Umarim öyle olur
Baska bir yavru edin yanina koy
Nereden bulacam bilmiyorum ki
Sahiplendirmek isteyenler oluo bakamicagi icin cevrene yay ordan kulaktan kulaga derken bulursun
Kopek olsa barinak derdim ama iste
Yeni doğmuş kedi olsa aslinda hemen sahiplenir ama zor iste
Bulunur ya ararsan cidden bak
Inanilmaz zor bi durum sahiplendigime pismanim
Yani kismet bubisler
Fikrime uyup kedi bulman ve ayni gunde halletmen takdire şayan 😄
Hahahaha ya ben kedici bi teyzeye haber vermistim zaten ama umudum yoktu 😅 cok mutluyummm hemende kabul etti ama hala biraz mutsuz gibi
Oyalandikca yasadikca alisir onlara kokusu karisir benimser dahada
Umarim :)
Hadi ama umarim deme eminim de
Sen onlara zaman gecir sonucta sende ailedensin sen kabullenirsen o da hizli kabullenir
Ve kedici teyze lafina hala guluyorum nasil bir tanimlamadir o 😂
Baska zaman baska sorularin olurda yardim ederim yine 😄
Ahahaah kadının eve bahcesi kedi dolu benim icin kedici teyze 😅
Baya benimsedi anneden ayirdim hemen aldi falan ama yemek yemiyor hala
Yer yer yavrularla beraber 😄
Gulme bak kadina gelecegin ole olur 😂
Hala yemek yemedi
Ay yok ben bir daha hayvan falan bakmayacağım geldiler bana dikisleride açıldı simdi delirmeme ramak kaldi
Bole dion dion bikac yil sonra yalniz kalinca uzulup yenisini edinirsin deme kedici kiz 😄
Durduk yere niye yalniz kaldim ben hahahah
Yani kedi yaslanip artik kedin olmayinca 😅
Ağzında enfeksiyon varmış kedimin
Ya su kedinin cektigi ne ya
Bi dus aldirin suna ya da komple bi dus alsin evde kim varsa kesin biri cenabet yoksa bu kadar sanssizlik olamaz
Ahahahah gusul abdesti de aldiralim mi bu hayvani sahiplenme nedenim hasta olmasiydi zaten götürdüğüm hekimler duzgunce ilgilenseydi Şu an cok saglikli olacakti
Veteriner olsam gece tek gezmezdim
Adama bilenmis gordum seni her an kendini ona saplayabilirsin 😂
Aşırı sinirliyim ona dun mesaj attim dikislerle ilgili dönmemis bile
Hele bak heleeee parasiyla degil mi arkadas bakilacak o mesaja
Hala kediye sesleniyorum bakmiyor ne tripci cikti ya
Bisi diyemicem buna
Niye giiii
Gııııııı mi 😂
Hahahahaha he gıııı
Bi de evcil hayvan uzerinden tanismalar ise yarar derler
Ben samimiyet beklerdim de giiii dencek kadar da samimiyet beklemediydim 😂
Ahahahah oyle mi derler ilk defa duydum
Duydun artik 😂
Birsey daha öğrendik ahhaahah
Gune yeni bir bilgi biraktik
Teşekkürler efendim
Ne demek efenim
Her zaman bekleriz
Cikin cikin gelin
Nezaman doğum yaptı
Sali günü sezeryan oldu
Sezeryandan sonra antibiyotik tedavisi yaptilarmi
3 gun boyunca serum aldi antibiyotik de soyledim vurdu
Ateşine baksaniz iyi olur ama yapabilirmisiniz. eczanede satilan ateşölçerlerle poposundan ateşine baksaniz iyi olur
Ateşi yok
Büyük ihtimalle bebekleri olmadığı icin yapiyor
Ozmaman bekliyceksiniz.. konserve mamayi ağzından vermeye çalışın. En azından genel durumu düşmesin
Tamam teşekkür ederim
Veteriner e götür
Veteriner yüzünden bu duruma geldi zaten yavrum
Ona yavru kedi bulun
Helva kavur