Bu tontik çok tatlı değil mi biricik kızım 😍😊

Bu tontik çok tatlı değil mi biricik kızım 😍😊

Ay ay yerim onu ne kadar tatlı maşallah barekallah, böyle tatlısını görmedim ben resmen tatlılık abidesi, sizin kedi kediyse bizim kedi ne.. bizimkisi anca klavyeye otursun (!)
Bot da olmasa
Cevap
4Cevap
Var, cins değil ama o da benim biriciğim :))
Güzel bebeğim :))
Film izlerken bazen o da bakıyor TV'ye😂
Cins olmasına gerek yok tabi ki, evet merak edip bakıyor bazen benim kız da :D
Seninki biraz öfkeli gibi 😅
İran kedisi bakışları o yüzden :D
Bende diyorum niye asık surat bakıyo 😅
Bunu herkes diyor ya :D
Selam söyle, asık surat falan ama çok tatlı benim yerime de sev :))
Hatta kulağından minik bir ısırık 😄
😂😂😂 tipe bak yaa.
Bu yine iyi benimki benden en uzak köşeye yatıp karanlığın içinden gözetliyor psikopat gibi 😅
Canım benim ki bazen pusuya yatıyor bana saldırıyor ya valla bu kediler değişik :D
Evet orası ayrı tabi canım :)
Bende geçen buz devri açıyım izleyim dedim kedimi de yanıma aldım beraber izledik çizgi film, animasyon tarzı şeyleri seviyor oğluşum 😘
Yanında duruyor olması ne güzel benim kız biraz menfaatçi canı isteyince gelip sevdiriyor sonra gidiyor durmaz valla :D
Ama aşırı tatlı birşeymiş ya yerim ben bunu bebek bu 😘
Ahh olmaz olur mu? Bunu benim oğluma alalım :D
Abi kısırlaştırdım ya :D
Olm sen niye benimle ilgileniyorsun bakışı atmış :D sjsj
Canım ilgileniyorum da nankör bu biraz sjjdgh :D
Kediler hep biraz nankördür :D sıfata bak şunun mod hep somurtkan surat sjsj
Sorma canım öyleler valla :D İran kedisi belki o yüzden öyle ya :D
Kediye suç bulma 😒
Var cins takıntım yok hele hastalıklı bir cins kedi asla almam
Hayır yok ama bu fotoğraftaki inanılmaz tatlı duruyor psikopat gibi😂
Hayır yok bak şimdi usulca o kediyi bana veriyorsun yoksa seni 🔪 wjjwkwkw
Çok tatlı ya
Ay çok dadlu buu ama hayattan bezmiş yavrum. 😄
Bizde bezdik napalım sjsjdkfgh
Azda benimle ilgilen der gibi 🙂
Evet işlerimden ötürü gündüzleri ilgisiz kalıyor ama akşamları onunlayım ya :)
Dişi olduğu nerden belli 😊 dışarı kaçmasın. dikkat et. yerler bu cadıyı
kedim yok ama tavsanim var böyle hskdjsls
Benim de küçükken vardı annem sen git yanlışlıkla bahçede ıslat annemi kovalamıştı o geldi aklıma şimdi :D
Yok ama olmasını çok isterdim😻
İnşallah olur diyelim :)
Yok çok tatlı ama bu ya😊🤣
Sorma yememek için kendimi zor tutuyorum :D
🤭
Hayattan bezmiş gibi bakıyor :D
Adminim öyle bakamaz ya ona herşeyin en kalitelisini alıyorum ben bile o kadar kaliteli beslenmiyorum vitaminleri de cabası :D
Ama sinirli bakabilir İran kedisi çünkü :D
Çok tatlı maşallah 🙂benim yok
yok keşke olsaydı🤧
İnşallah olur ya valla evde olması harika gerçekten :)
Bu kedi tam ısırmalık maşallah
nasıl da sinirli bakıyo ama yaa 😅
Yok tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?