Konya'da kürekle köpeği öldüren 2 kişi tahliye olmuş, ne düşünüyorsunuz?

Haberde gördüm tahliye etmişler. Ne biçim adalet sistemi var bu ülkede anlamıyorum. Ne insanların ne de hayvanların yaşamaya hakkı var. Yazık gerçekten. Tekrar tutuklanırlar mı sizce?

Konya'da kürekle köpeği öldüren 2 kişi tahliye olmuş, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla