Ben cevaplayim ben kedi olmak isterdim aslında köpek olmak istedim herkesi ısırmak için ama kedininde köpekten aşağı kalır yanı yok ajsjsjsj


Boz ayı. Yalnız yaşar, 1kmden koku alabilir, her şeyle beslenebilir, her iklime dayanabilir, istediğinde yarış atı kadar hızlı koşar ve geyikleri yakalayıp avlayabilir.
Cevap
18Cevap
Rakun olurdum :D
Rakunlar enerjik ya çok tatlı hayvanlar 😂🤣
Evet çok şirinler birde komikler 😂🤣
Kesinlikle kedi ya da kaplan olmak isterdim.. Keyifli geceler..
Sizede keyifli geceler
Teşekkür ederim..
Kedi😊 ben bu kediyi biliyorum fenomendi internette bu çok tatlı bu ya gözlere bak ya 😂🥴
Demi minnnoslar çok fenalar sjsjsj
Evet😂😂
Ben hatvan olmak istemezdim insanlar onlara eziyet ediyor insanlar birbirine de eziyet ediyor ama hayvanlara çok daha fazla
Hayvan*
Aslında pitbula yapamıyorlar sence neden pitbul analarını ağlatırda ondan
Komodo ejderi olurdum.
Hayvanat bahçesinde sağa sola dil atar ama ısırmazdım.
'Hey, seksi komodo ejderi ! Bize bir poz verir misin? ' derlerdi belki.
Ben de 'yeah !' diye doğrulup göğsümü öne atar ve gövde gösterisi yapardım.
Minik bir kedicik olmak isterdimm :/.
Ah ah bende ajsjs
Kedi olmayı tercih ederdim kediye benziyorum yüz hattı olarak da zaten🥳
Ben kedileri severim kedi derim
Kedi candır ya ajsjs
Kelebek gibi uçarım arı gibi sokarım😂
Waaaay bak bak ajsjsj🤣😂
Ne sandın 😉 doğuştan yetenekliyiz
Bozkurt olup dağlarda yaşamak isterdim.
Oooo krall
Bol tavuklu bir kümeste horoz olmak isterdim
Ajajajaj Allah'im yaw ajsjs
Evcil değilde alfa kurt olurdum.
Ooooo kral
Alfa alfaa
ucabilen hayvan olmak mantikli
Evet kesinlikle
Abla the lobster falan mı izledin yaaa :(
Yok yaw sjsjsjs
O filmde öyleydi abla :( Herkese çift bulmak için süre veriliyordu :( O süre içinde bulamayanlar istedikleri bir hayvana dönüştürülüyordu :(
Ajajwjajaj
Kara mamba bitiyorum o hayvana
Mamba die hayvanı hiç görmedim ama bakicak ona 😂🤣
Hahahaha bak
Kedi😻
Mırrrr miyaw ajsjs
Panda olmak isterdim
Pandalar çok tatlı
Ben tatlı olmak için için derdim kalmaz yatar uyur yuvarlanirim diye 😂
Ajajakakwkw
kedy
Mıir miyaw Jsjs
Tavşan veya kedi
Ikiside pamuk gibiler ajaja
Orangutan
Niye ajsjsjjss
Sincap 🐿️
Fındıklari yerdin ohh Jsjajjaa
Çok tatlı şeyler ya :D misss
Senin gibi 🥰💕💕
Ablamsin bu arada saygılar ablis
Haha tövbe est. :D ablamsın falan derken? Yani öyleyim de vurgulamanın anlamı nedir iltifattan sonra. Teşekkür ederim dkdjdj
Kuş olurdum
Havada ucardin hep ajsjsj
Ucan biseler
Uçan neler ajzjsjs
Kedi🤤
Mirrrrrrr ajsjsia
Yılan olurdum zehirleyecegim kişiler var 🐍🐍😂
Allah canını almaya emi hiç güleceğim yoktu hahahahahah😂😂🤣😂😂😂😂
Gül kızzzz ne mutlu bana vesile olduysam 🌸😂😂😂
kedi olurdum 🐱❤
Miyawww ajsjs
Zürafa, penguen..
Zürafa boyun uzun olurdu diğerinde daha kısa ama ikiside çok tatlı kız 🤣🤣
Bozkurt
Oooo kralsin
Tabiki sana yazacaktım silmişsin ben Instagram acamamistim şimdi acacaktim ondan
Bilin bakalım ben ne olmak isterdim hahah
Ornitorenk
İlk defa böyle bir hayvan duydum ansjsks
Çok farklı bir hayvan, türünün tek örneği :)
Yarı memeli yarı ördek gibi bir şey.
En azından sıradan değil, çok özel bir hayvan 😂
Uçan bişey
Uçan ney ajsjsjs
kartal
En yırtıcı ajsjs
Köpek 🐶🐕
Güvercin
Bal porsuğu
Tavşan 🐰🐇💜
Kurt
Kesin birilerini parçalamak için demi 🤣😂
aynen😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?