
Cinsiyeti erkek.
Velet karın üzerinde uyuyormuş, öyle buldu arkadaşım ama şimdi çok mutlu... ❤️ ❤️ ❤️
Hepsi aşk değil mi sizce hayvanların.
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴

Cinsiyeti erkek.
Velet karın üzerinde uyuyormuş, öyle buldu arkadaşım ama şimdi çok mutlu... ❤️ ❤️ ❤️
Hepsi aşk değil mi sizce hayvanların.
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
Kuzum kim bilir ne kadar üşümüştür dışarıda ya 😔 Allah sokaktaki tüm canlara yardım etsin. Bizde elimizden geldiğince sahiplenelim yemek su verelim.
Ona pamuk ismi çok yakışır, pamuk gibi çünkü 🙂
Şans gölge bücür minnak puppi şef paşa minti minnoş pamuk aslan tinti gibi isimlerden koya bilir güzel kedi maşallah ama bir az ağır keskin tavrı var gibi karakteri sakin ağır galiba
Karda bulmuş beyaz değil ama Snow olabilir
Eig için teşekkürler ☺️
Çok sevimli yaa o patilerini yerim ben tipe bak yaaaaa😻😻😻
Cevap
52Cevap
Işıltı olsun adı
Selam gadası 🙃
Minnoş olsun
İsim önerisinde bulunamayacağım, ama o bakışlar nedir öyle ❤
Aklıma "Sezar"geldi ama bilmiyorum siz ne düşünürsünüz?
Off bu ne tatlı bişey ya.❤ bayıldımm. Bu ýıl , Şila yapıyorlar gördüğüm bir çok insan kedilerinin ismini.
Bakışları çok tatlı sıka sıka sevmek vardı bu güzel kediyi mutlu olduğu belli isim konusunda maalesef ki yaratıcı biri değilim
Pamuk olsun yaa 🥺gerçekten tam bir pamuk ♥️
Bencedee❤️
Az kavga etmemiş sokakta ama hala çok güçlü ve tatlı duruyor. Cesur olsun bence.
İsmi ne olur bilmem ama bu kedi tam ıssırmalıkkk 🐾🐾🐾🩷🩷🩵🩷🩵
Mavi, pamuk, duman, tarçın, karamel, boncuk, bal vb.
Çok seviyorum bu şapşikleri😄
Buna çok güzel müslüm İsmi gider.
Yaştan kaynaklı kaybettiğim kedim vardı Ares. Ona çok benziyor😔
Ömrü uzun ve güzel olsun🙏🏻
Çok güzel, inşallah iki gün sonra kapı dışarı etmez. Escobar olsun xjnd
Bence aslan de
ama sahipli bir kediye benziyor bu bakımlı gibi ☺️
Maşalllah ne güzel kedi o öyle 🤩 tombik bir şey bir de. Bence adı da tombikk olsun 😀
Gülüyor mu ya bu😍😍😍 gel beni mıncırla diyor tosuncuk.
Mırnav olsun ismi. Ohh miss oturuşa bak. Yağlı kapı buldum diye dört köşe 🙂
Aman Allah'ım bu ne tatlılık böyle 😍 patileri de saklamış şu yanaklarına bak 🤭
Şinasi olsun bence 🤭
o arkadaşının sırtı yere gelmez. helal olsun.. ismi🤔.. bilemedim🤷♂️
İsmi kardelen olsun o vakit
çok tatlı ❤
gofret olabilir
Paşa olsun baya yapılı.
Bu minnoşun adı miyavettin ya da pikaçu olsun
Cerrahpaşalı ismi yakışır..
Benim köpeğimin ismi ola bilir. Boris
Operim ben bunu cok tatli yaa❤
Duman Behlül Çakıl Tarçın
Gözlerinden ötürü kivi diyesim geldi
Ayy çok tatlı tam ziya tipi var
Kedide muhtar tipi var ben olsam adı bu olurdu
Tam bir Günaydın abi tipi var. Günaydın olsun.
Ahahahhahajajaj tipi çok komikmiş. Ayı ya.
Bulmuşsun abla işte :( Velet olsun :(
Lol karakteri var ‘miya’ bence çok yakışır
Aslan gibi maşallah 🧿 adı Aslan olsun✌🏻
Pırtık 🙂
Garip 😀🙏☘🦋☕ ama çok tatlı bakıyor yaa☺☺
Bu şekerin adı fıstık olsun
Timur olsun bi çekiklik sezdim keratada
Tospik olabilir ya da torpil 😅
Gazoz olabilir
Hem farklı hem değişik
❤️❤️
Üzüm, kimyon, haydar, gofret, köpük, marko
X Æ A-12
X Ash A-12 diye okunuyor
Karabaş çok uygun bu kediye
Şerafettin olabilir
Paşa olsun paşa gibi duruyor çünkü
Çankaya üniversitede mi bu kedi?
Ramses
Nirham olsun
Tuniş olsun
beyefendi
Findik cok sacma ama aklima ilk o geldi cok tatlii
Memati
Muncuk
Sezai😂🥰
Çok güzel 🥹🥹💖
Şanslı
üzüm olsun
Garip olsun bence
Pinokyo )
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?