Sokaktaki can dostlarımıza çip için verilen süre 12 gün sonra bitiyor yaptırmayan çok insan var cezai işlem olur mu sizce?

Biz hayvan severler toplansak iptal olmaz mı bu çip sorunu sokakta onca hayvan var ve köylerdeki insanların da hayvanları var ve durumları malum nasıl üstesinden gelecek ler

Güncellemeler
+1 yıl
Ne kadar boş adamlar veya gereksiz insanlar var çip diyorum 50 tane hayvan diyorum 15 günde bir aşı yapılıyor muş gibi çip bedava gibi kalkmış boş yorum yapıyor Bi veterinere gitmek ne kadar para biliyormusun Bi aşı ne kadar bunu biliyormusun şimdi veteriner pahalıysa aşı pahalıysa hayvan besleme diyecek boş insanlar da çıkar bende diyorum ki o zaman ben sokaktaki boş hayvanlara sahip çıkıp doyuruyor sam devlet te Bi zahmet ücretsiz çip taksın 1 kereye mahsus aynı fikirde olanlar?
Sokaktaki can dostlarımıza çip için verilen süre 12 gün sonra bitiyor yaptırmayan çok insan var cezai işlem olur mu sizce?
Cevapla