Kedini nasıl tanımlarsın minnoş bir ev kedisi mi yoksa yoksa asi bir ev kedisi mi?

minnoş bir ev kedisi
asi bir ev kedisi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kedini nasıl tanımlarsın minnoş bir ev kedisi mi yoksa yoksa asi bir ev kedisi mi?

(elimde büyüyor) panda görünümlü pandam <3 masum melek ponçik günahsız bir yavru <3
(elimde büyüyor) simba isimli turuncu kahverengi karışımı mozaik yavrum tam bir obur ki elimi yemeye çalışıp parmağımı parçalamışlığı var (panda ile aynı yaştalar ve 2 avuç kadarlar)
(elimde büyüdü yetişkin olmak üzere) böcek isimli eşşek sıpam adı gibi kapkara simsiyah. Dudak ve kulak yalama fetişi var kendisinde. Oyun oynarken çok sert ısırır ve milyarlarca defa bir yere çıkmamasını istesemde engellesem de çıkar
(13 yaşında sokakta bulduğum yetişkin olmak üzere) puf isimli karamelli eti pufum <3 Tüyleri gibi kendisi de çok yumuşak. Sevdirirken insana şeker krizi geçirtiyor. Ben böyle yumuşaklık sevimlilik görmedim ama iş panduff tayt veya külotlu çoraba gelince bacağımdaki enlemsel kesiklerimin sebebi ayaklarımın baş düşmanıdır kendisi.
4 kocakafam var dördü de apayrı bir dünya <3
Bizim burada yazlıkta var avcı kedi yarasa kertenkele yiyor


Cevap
18Cevap
minnoş bir ev kedisi
Pamuk tamda ismi gibi pamuk gibi hem uysal hem sakin hem oyuncu tük sorunumuz kağıt poşetlerin içinde oynamayı çok seviyor canım kızın fakirlik ruhunda var qaliba o kadar yataklar aldım ona kağıt poşet için canını bile verir

Sinirili birazcık 😄😻

siz karar verin keödpsmxhğsödhd
Kedim yok olsaydı minnoş ev kedisi isterdim🙂
Sahibini gecenin 3 ünde uyandıran kedilerden olurdum sjsnh
İsim ne kadar minnoş dese de asi bir ev kedisiyim 🙂
Gündüzleri uyurken çok minnoş ama geceleri kudururken tam bir namussuz. :)
Vahşi bir insan yavrusu 😄
Minnoş bir ev kedisiydi
oğlum prens
kızım resmen serseri ruhlu
Kedim yok. Olsaydı adını baran koyardım..
İkisinin ortası yokmu ya
İkisi de değil köpek isterim
Kedim yok maalesef istemiyorum çünkü
Minnoş ev kedisi
Ben çok minnoş olarak görüyorum
Uysal bir kedicik diyebiliriz. Minnoşşş🙂
daha çok şerafettin tarzı
Şu sıralar asi bir ev kedisi
Uysal ev kedisi diyim..:)
Benden minnoş olmaz isimden belli djdj
Asi bir ev kedisiyim.
Her sabah günaydın öpücüğü veriyor. Örn; pp
Keşke kedim olsa maalesef yok ☹️
Kedisi olanlar niye şanslı ya 😟
Hediye edeyim..🙂
Dışarda bisuru sokak hayvanları var sahiplenmek isterim ama maalesef kalabalık olduğumuz için annem izin vermiyor
Bunu anladım şakasına söyledim..
Evet evde zor ihtimal biraz..
Ama kesinlikle pozitif enerji saçıyorlar antidepresan gibiler kediler 🐈⬛…
Hiç soymeme çok güzel hayvanlar bu sahip olanlardan neyim eksik bir kedim olsa ya
Umarım olur kendi kendi evin ve işin olunca olur..
Minnoş bir ev kedisi
Kedileri hiç sevmem sadık değil
Asi bir ev kedisi..
Kedi ne ya nasıl bir benzetme bu
Kendimi hayvan olarak tanımlamam ya
kesinlikle asi bi ev kedisi :D
terlikleri parlamış bizimki tam bir asi
Tam olarak minnoş bir kedim var. 😻
Asi sert bi kediyim ben
Kendilerini sevdirmenin bir yolunu buldukları için
Kedim yok benim
zaman zaman asi
Kafasına göre
Hiçbiri
Asiyim
Ev kedisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?