Biz kediyi sokaktan sahiplendik. Evde yatıyor yemek yiyor arada aşağıya iniyor. Tuvalet için gezip geri geliyor. Ama kendine asla su değdirtmiyor. Kendini yalayarak temizliyor. Yani her kedi suyu sevmiyor. Merak edenler için kedinin fotoğrafını koydum.