Ben hiç sevmiyorum o işleri. Hayvanlar biraz rahat gezmeliler.

Ben hiç sevmiyorum o işleri. Hayvanlar biraz rahat gezmeliler.

Ben pek tercih etmiyorum, saçma geliyor ama yapan için de bir şey diyemem çünkü bazı kostümler çok sevimli gözüküyor.
Sevimli gözükenler olsa da, genel olarak hayvanların hoşuna giden bir şey değil.
Cevap
3Cevap
Ben saçma buluyorum
Kedi kendini yalayan temizleyen bir hayvan kıyafet giydirilmesini asla doğru bulmuyorum
Katılıyorum.
Ben seviyorum ama benim ki sevmiyor o yüzden giydirmem
Genel doğasına aykırı gibi.
Çok saçma hayvanların doğasına ters, rahatsız olurlar ama söyleyemezler
Aynen böyle düşünüyorum ya.
ben kıyafet giydiriyorum tüy döktüğü dönemlerde özellikle çok iyi oluyor
Hayır, her yer kıl oluyor giydirmeyi ilk kim düşündüyse iyi düşünmüş
Kedim var hiç kıyafet giydirmedim gerekte görmedim
Ben de öyle.
😊😊😊
Onun güzelliği kendine yetiyor zaten Ankara kedisi cins kedi bembeyaz yeşil gözlü çok uysal bir kedi evin gülü o zaten 🤗🤗
Birde bana bebekken hediye geldi 15 gunluktu geldiğinde elimde büyüdü oyuzden evladım gibi oldu şimdi 3 yaşında ismi pati ( dişi )
Aynen bence hayvan rahatsiz oluyor
Kesinlikle.
Bence çok tatlı ve komik oluyorlar ☺️
Evet çok saçma.
Aynen öyle.
Tatlııı
Hayvana eziyet.
Bana saçma geliyor
Bencede saçma.
Saçma
Saçma
Sacma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?