Yavru kedim 1.5 aylık oldu ama çok kötü çiziyor ve ısırıyor .Canım yanıyor artık, ne yapmalıyım?

2 haftalıkken geldi elimize süt tozu ile biberonla besledim yeni kuru mamaya geçti bebeğim gibi baktım büyüttüm ama o ellerimi parçaladı tırnaklarıyla dişleriyle ne yapmalıyım arkadaşlar?
Yavru kedim 1.5 aylık oldu ama çok kötü çiziyor ve ısırıyor .Canım yanıyor artık, ne yapmalıyım?
Cevapla