Kendi paramla alabilirim sorun yok ama ailem ıyyy uzaylı çok korkunç diyor ben 8-9 yaşımdan beri bu kedi cinsini çok seviyorum ve sonunda kendi paramı kazandım
Ayrı eve çıkmayı bekleyebilirim ama yine de laf yapıp beni üzeceklerdir

Kendi paramla alabilirim sorun yok ama ailem ıyyy uzaylı çok korkunç diyor ben 8-9 yaşımdan beri bu kedi cinsini çok seviyorum ve sonunda kendi paramı kazandım
Ayrı eve çıkmayı bekleyebilirim ama yine de laf yapıp beni üzeceklerdir

Kediyi alın. Kediye karşı çıkıp eve geldikten sonra evlatları gibi seven aileler var. Birkaç gün laf yemeyi idare edin. Kediye zarar verecek bir ailen yoksa ki bunu en iyi sen bilirsin. Bir sorun olacağını düşünmüyorum
Yok vereceklerini sanmam ama korktuklarında ona sıcak davranmayabilirler yani itebilirler ki bu da benim kavga etmeme sebep olud
Cevap
1Cevap
Hayır çok tatlı oluyorlar
Bnde korkuyorum. Korkutucu duruyor
yaa anlamıyorum neden dış görünüşe göre yargıladığınızı
tavsiye ederim aşırı uysal ve sevgi dolu bir cins
uysal bi kedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?