bizim kız doğurdu. dünyalar tatlısı 3 tane yavrumuz oldu :)

bizim kız doğurdu. dünyalar tatlısı 3 tane yavrumuz oldu :)

Pamuk Şeker Olsun 😻 Yia Maşallah Sizi Öyle Severim ki Sarılır Öperim Canlarım ya 😊 Bizim burada da var Anne kedi Yine Doğurmuş Anlaşılan o ki Abaza Erkek kediler durmuyor 😅😂 Yavruları Henüz Tam Göremedim Ama Denk gelirsem Sevmeyi Düşünüyorum Bakalım Anne kedi İzin verecek mi bu kerez Bi önceki Yavruları Yanına rahatça Yaklaşabildim Şükür Neden şükür dedim çünkü Birden korumaya geçip saldırma olasılığı da var 😅 Oda anne tabi en doğal hakkı Neyse O durumdan bahsedeyim denk geldim Yaklaştım yanlarına Anne kedi Önce Dikkatli baktı hiçbir tepki atak göstermedi sonra bana bıraktı hepsini dışarı çıktı gezmeye işte o Güzellikler

Maşallah cok tatlılar Rabb'im uzun ömür versin 💖💖
Cevap
63Cevap
Karamel, duru, kar tanesi
Çok tatlılar🥺💖
Benim eğer tane yavru kedim olsaydı adlarını şunlardan biri koyardım
Luna
Mia
Keydis
Natalie
Sussy
Aria
Tonton
Miyavsu
Ara
Çilek
Fineas
Ferb
Sebastian
Mr. Smith
Daha çok var ama aklıma gelmiyor şuan😫💅
Oyyy cok tatlılar gerçekten maşallah 🧿
Ben olsam latte, sütlaç ve lotus koyardım ahajs😍
Benimde 5 ti
Bu anne kedilerin doğurduktan sonra perişan görünmesi beni annelikten soğutuyor yemin ederim. 2 kez kedilerimizi doğurtmuştuk sefil hale gelmişlerdi
dimi birde yavrularina bakmiyor ve oluyorlar baska erkek kediler yiyor filan sahip cikmiyor dogurduktan sonra
simdi dogum yapti ben veterinerlik okuyorum onlara bakiyorum Allahtan ya
sende balım💙
Oyyyyy bitanemmm benim 😍🥰
Tatlı pisiciklere bol güzel ve uzun ömürler diliyorum 😍
Badem
Boncuk
Boda
Boza olsa farklı olurdu :)(
Rabbim onları mükafatlandırsın. isim olarak da ferda, anıl, Yarkın olsun 🙂❤️
Benim kedim zayıf küçüktü bir yavru doğurdu bicirik koydum ismini
Ya ben onları yerimmmmm Rafadan Lop Cıvık kesinlikle sjsjsjz çok iyi yaa öp yerime lütfeeennnnn
Kızının adı ne belki onun adına uygun isim bulurum.
Hangi şehirdesin vermeyi düşünüyor musun yavrunun birini
O eksik dnalı kedileri çoğaltmaya utanmıyor musun scotish değil mi o
Annelerinin bakışlar çok güzel. Maşallah Allah sağlık versin hepsine🙂
Kiz varsa bir tanesinin adi pika olsun benim eski kedimin adiydi 🥲
Minnoş, Şehriban aklıma gelen isimler.
Bunlar benim eskiden kedilerimin isimleriydi.
@kafalaarguzeel Gülbahar , Alya , Aliye 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
hzlajxşakxlslxjdf
Beyaz olana pamuk, diğerlerinin rengini görmedim, bir diğerine tekir.
Maşallah çok tatlılar😍
Sakız
Bulut
Şeker
Oyyy çok tatlılar 😍
Ceviz, Badem, Fıstık olabiliir 😍
Sütlaç , Ceku, Tony ola bilir ☺️ en sevdiğin dizi karakterinin ismi bile ola bilir bence
Bitanesine tombik adını koyabilirsn elbet tombik vardır bitane 😂
Tarçının arkadaşları Burçin Gülçin kakule olsun
Tuz Karabiber Kimyon koy.
ya da
Lily Marshall ve Ted
Beyaza boza koyabilirsin.
Bir yorumda bazen ile boncuk var ama boncuğa yemek ismi koyalim. Sbnsjs
Lütfen bir tanesinin ismini Barsuk koyarmısın lütfen :)
hayırlı olsun :)
Beyzi nereden geldi aklınıza?
Yengemle yeğenim bana Beyzi diye seslenir 🤦🏻♀️😅 siz kediye bu ismi önerince gözlerim açıldı 😄
Arkadaşın sağolsun yaa, ismimi kediye vermiş 🤦🏻♀️😒😂
Oscar, pascal, numan. Beyaz olan numan olsun diğerlerini de siz seçin ldmdldmdldm. Veya oscarla pascala benzer bulalım
Kayu
Rozi
Gilbert
Annenin adı da Bayan Hinkıl olsun
Bayan hinkıl bayıldım ciddeen djcbksnckc
midem bulandı ya cidden böyle şeyleri atmadan önce keşke bir düşünseniz..
Ya yeni dogmus kedilere nasil miden bulaniyor hasta misin sen kizim asabimi bozma benim sktr ya
Yeni doğmuş tüysüz pis ya sen sktr git terbiyesiz kezban
Sensin be pis kezban diyene bak gerizakali seni
Kes embesil
Ya cok tatlilar yerimm şey koyabilirsin isimlerini tospik, mişa, mia bunlardan birini koyarsan yaz olur mu? 💖💖
Maaşallah çok sevimliler.
Necati
Hilmi
Baki
@27esmerim 😇😇🤣🤣
Minnak
Yumak
Topak
Böyle de güzel oldu bak😄
Beyaz Hera Maya 🍀
Bulut, Salep, Gölge…
Çok tatlılar yaaa🧿🧿🧿
Sonuncuda kartuş bitmiş galiba beyaz olmuş🤦♂️😂
Sutlac karabiber duman 😇
Ay ama yerim minnaklar :D 😍
Krem rengi olana talibim..
Koko, moko, nono olsun.
Cok şekerler masallah☺️☺️🌷🌷
Sufle ve Kivi.
Nice uzun ömürlere ; )
Bobi tobi lilo
Tako
Rako
Riko
Daha ne olsun
Minnak , duman , sütlaç
Sadettin şabettin Sebahattin
Recep, Şaban, Ramazan..
Beyinsiz herif...
Hardal olsun lütfen gsgsgs
Ay kurban olurum ya nasıl güzeller
Zoro
Maço
Tom
Jerry
Recep Tayyip Merduvan
tinki vinki donki bonki lala popo :D
anne kedi saşkın djfnnc
Şaziye
Pakize
Hayriye 😌😃
Cinsiyetleri ne üçüzlerin 😍
eren
ceren
veren
3 boğaz sahibi daha oldunuz. Tebrikler.
İtachi, obito, madara
Duman, bulut, gri olabilir
Allah analı babalı büyütsün :)
Allah anneli anneli büyütsün yavrucuklar
Birisini adı Rıfkı olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?