Kısırlaltırdıktan sonra dışarı salabilir miyiz. yine aynı alışkanlıklarını yapar mı?

Kedimi kısırlaştırmak istiyorum veterinerle konuştuk bir sorun olmaz dedi
Kedimin sağlık sorunu var düzenli şekilde “kakasını” yapamıyor yardım etmemiz gerekiyor özel mamalarla arada lavmanda yapıyoruz. Kısırlaştırdıktan sonra dışarıya arada salabilir miyim acaba bahçemiz var dışarıya çıkmaya alışık aynı mı olur yoksa değişir mi bizi neler bekliyor bilgisi olan var mı?
Kısırlaltırdıktan sonra dışarı salabilir miyiz. yine aynı alışkanlıklarını yapar mı?
Cevapla