Evcil Hayvanlar Kedi sahiplendim Smokin cinsi ama daha aşısı yok. Zararlı olur mu? lodge Takip Et Yoda Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Aşı vakti gelmediği için aşısı yok henüz, ama tüyleri zararlı olur mu acaba? İç dış parazit aşısı falan yapılmadığı için. Güncellemeler+1 yıl güncel Kedi sahiplendim Smokin cinsi ama daha aşısı yok. Zararlı olur mu? Cevapla Fal Soruları Para Soruları Tüy Soruları Beğen Paylaş Takip Et
nirhamm Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Evcil Hayvanlar konusunda 941 cevap paylaştı. Aslında hemen aşı yaptırsan daha iyi olur 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Evcil Hayvanlar konusunda 763 cevap paylaştı. Bie şey olmaz. Kediler kendini temizler zaten. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Aslında hemen aşı yaptırsan daha iyi olur
Bie şey olmaz. Kediler kendini temizler zaten.
Hayirli olsun
bir şey olmaz
İç dış parazit şart