Kedi sahiplendim Smokin cinsi ama daha aşısı yok. Zararlı olur mu?

Aşı vakti gelmediği için aşısı yok henüz, ama tüyleri zararlı olur mu acaba? İç dış parazit aşısı falan yapılmadığı için.

Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Kedi sahiplendim Smokin cinsi ama daha aşısı yok. Zararlı olur mu?
Cevapla