Bu yavru arkadaşımın bırakacak yeri olmadığı için bir hafta benimle takılıyor. Adı latte.

Boyuna bakmayın baya hırçın takılıyor :)
Bu yavru arkadaşımın bırakacak yeri olmadığı için bir hafta benimle takılıyor. Adı latte.

Boyuna bakmayın baya hırçın takılıyor :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Gözlerinden dolayı zeytin olabilirdi 😂
John koyardım
Ben de latte koyardım herhalde 😄 Çok tatlı, rengi de benziyor 😂
Latte cok tatli bence. Kedimin ismini badem koymustum. Bir de dugme diye isim gordum boyle kucuk kopekte o da guzeldi
Çok şeker maşallah 😍 Şanslı bırakırdım. Çünkü yaşarken bir sıcak bir yuvaya kavuşmak bir şans. 2 olarak pamuk😇
Asırı agresif oluyor bunlar 🥺
İsim latte iyiymiş , tüyü kadar ömrü olsun
Köpüş koyardım 😁 benden daha iyisi çıkmaz vallaha
Cücük olabilir hem şeker hem küçük şuna bak ya <3
Ya adı zaten güzelmiş… lokum da diyebilirdim bilemedim… 😱😂
Çok tatlı ve havalı duruyor Oşman koyar tüm havasını yerle bir ederdim
Ya bu çok tatlı maşallah ponçik olabilirdi ya da zeytin gözlü tam ısırmalık çok tatlı ve şirin
Yiaa tipe bak çok tatlıı. 😍
James koyardım nedenini sormayın, öylesine. 😃
çığlık koyardım ama hayvanın karakterini tanımadan konan isimlere karşıyım
Çok tatlı amaaa
Ad koyma işinde iyi değilimdir köpek koyarım.
pamuk koyardım herhalde çünkü ona bakınca pamuk görmüş gibi oluyorum 😍
Böyle köpekleri hiç sevmem besleyenlere de irrite oluyorum
İlk bakınca aklıma "susam" geldi. Lokma da olabilir çünkü tek lokmalık duruyor 😂
Aklıma Bi isim Gelmedi Ama Maşallah Yia Çok Güzel Masumlar 😊
Bıçkın olurdu herhalde.
Tosbik koyardım
karbeyazı koyardım adını ben olsam
Tüsük... İçimden geldi 😄
Patlak koyardım😂
çok tatlıııııııııııı rıdvan koyardım
nasus koyardm @Alfoo jkdhgaljgdf
zeytin koyardim muhtemelen
Tipe bak çok şeker 😃
Pıtır koyardım.
Benim de kedimin adı pıtır.
Küçük enişte
(Tosun paşa)
Hayır hayır Haydut
Köpük koyardum 😄 çok tatlı 😻
Disi ise pudra erkek ise zeytin
O zaman hırçın olurdu adı 😅
Tarçın koyardım😀
Bobiiii bir köpeğim olsaydı adı bu olurdu
Kızmı erkekmi ına göre koycam
kız
Azman koyardım
Şeriat veya
ebu bekir sıddık
Bacaksız derdim ben buna
Puffy 😂😂 pufuduk gibi sarılmalık tam
spooky :)
Dişi ise pamuk erkek ise aslan olabilir
Tombul
Behlül 😂😂
Pofuduk.
Minnoş koyarım
Pedro
Tüylü
Ay tüyü
Pamuk derdim
Lulu
Daisy ^^
Minikk olurduuu
Fıstık
Mutlu surat😂
Çilli.. Çünkü neden olmasın
Minnak
Fındık
Ay ucuncu foto xok tatli yaaa
Tarzan
sakız