Evcil hayvanınız bacağınızda yatsa uyandırmaya kıyabilirmisiniz?


Benim horozum öyle bacağımda oturuyor. Bacağım uyuşuyor artık ama rahatı bozulmasın diyorum. Durabildiğim kadar öyle duruyorum. Mutlu oluyor çünkü kucakta bacakta uyuyunca 💜💜💜🌻🌻🌻





Neyseki kaplumbağamın öyle huyları yok. Onunla sadece el ele tutuşuyoruz.

Senin işin benimkindende zor valla ☺️☺️
Cevap
12Cevap
Evet uyandırırdım
şu an evcil hayvanım yokta eskiden kedim bu şekilde çok kararsız bırakıyordu beni
Bunu bırak tuvalete girme sesini duysam rahatsız olmasın diye yerimden kımıldamam.
Evet alıp kucagıma koyarım ash
Aynı şey be bizimkinin yatış şekilleirni görsen bitersin zaten
Kıyamıyorum ben o uyanana kadar bekliyorum
Bende bekliyorum ama ayağım uyuşuyor artık bide kalkınca beni yattığım yerden atıyor kereta
Kediler çok tatlı oluyorlar 😊
Wvet oluyorlar ama evde parçalamadıkları yer kalmıyor ☺️
her gülün bi dikeni vardır derler
Tabikide
uyusup kalıyorsun ama o acımadan uyandırıyor dhdhd
Valla gelip beni yatağımdan aşağıya atıyor uyandırıyor ama ben kıyamıyorum yarım saat oldu yatıyor horul horul
Sağol kanks birazdan kalkar ama sıcaktan yatamaz
Sıcak oluyor ya kalkar sıcakta duramıyor fazla
rahatsız etmemek için bacağımı keser öyle kalkarım
Eyw bro
Bu ne bu neeee yicemmm kafasını yaaaa☺️🤗🌸❣️
Vermem ki yiyemezsin 😂😂
Senin mi o tatlı şeyyyy 😄
Evet benim
Adı ne peki
Zeytin
Yatırmam ki rehin alıyor kerata :D
Kıyılmaz bee 😻 yavaşça ürkütmeden başını okşarım
eger vaktim varsa son ana kadar beklerim
kak lan güzel kardeşim seni derdim :)
Kramp girene kadar devam.
Helal
Kıyamam
Kıyılmaz
Ya bu ne tatlıııııı
Tatlıdır evet rahatınada düşkün
Hayır kıyamıyorum… :)
Asĺa uyandırmam kıyamam
Ne tatlı yav
kıymam
kalksin bi zahmet
Diyorsun
Bak benim ki yine geldi yattı kalkmıştı biryere gidemiyorum valla rahatı kaçmasın diy
Helal
Kıyamam
Uyusunnn
Kıyamam
Yanıma bile yaklaştırmam🥴
O niye be
Abooo ne korkma be bişey olmaz bişey yapmazlar bir görsen hallerini vazgeçemezsin
Korkma bence hiç bir zararları yok
Eyw
Hayır kıyamam 🤗
Aslaaa 😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?