3 yıldır baktığım kedim kayboldu. Ben ne yapacağım şimdi, ağlıyorum hep?

Kedimi kaybettim ve evin içinde kayboldu kapı hiç açılmadı aniden yok oldu her yere baktım yok 3 gündür yok dışarıda da bulamadım bir sürü kedi gördüm bir sürü hayvan ama bulamadım o benim çocuğum gibiydi 3 yıl ona baktım ben şimdi bulamıyorum muhtemelen ölüp gitti yoksa gelirdi kapının önüne. Camdan düşüp öldü kesin sonra götürdüler galiba ama cama çıkmaktan aşırı korkardı. Babama yeni kedi alalım diyorum diyo ki "başka kediyle uğraşamam" diyor ben napıcam kime sevgi göstericem insanlar beni sevmiyo ama kediler seviyor bundan 1 hafta önce de sokaktan sahiplendiğim yavru kedi hastalanıp öldü veterinerin yanında.

3 yıldır baktığım kedim kayboldu. Ben ne yapacağım şimdi, ağlıyorum hep?
Cevapla