Bir kedi😸buldum kiminse🙀 sahibi yoksa bende kaldı😂isim koyalim😺mi?

Kedi buldum cok tatlı veteriner 20 günlük dedi galiba ben bakicagim alan kimse yok🙀güzel bir isim ariyorum çok sevimli minik yavru çokda yaramaz😸🧿
Bir kedi😸buldum kiminse🙀 sahibi yoksa bende kaldı😂isim koyalim😺mi?
Bir kedi😸buldum kiminse🙀 sahibi yoksa bende kaldı😂isim koyalim😺mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Kedimizin adı pamuk teşekkür ederim. tum KS uyelerine
Bir kedi😸buldum kiminse🙀 sahibi yoksa bende kaldı😂isim koyalim😺mi?
Cevapla