Bizde 1 tane var 7 senedir onun keyfine göre yaşıyoruz evde alıştık tabi evin bebeği gibi fakat Şubat ayında bir dişi kedi gelip evde doğum yaptı 2 bebek dünyaya geldi birde anneleri birde bizimki. 2+1 evde 4 kedi oldu akşam yalnız yatıp sabah 5 kişi uyandigim oluyor onlar yemeden biz yiyemiyorum 2 saatten fazla evden ayrilamiyoruz tek kedi varken kutusuna koyup heryerde gidiyorduk sabaha kadar evde sanki askeri birlik varda eğitim yapıyorlar gibi ama çok tatlılar 😁
Zorlugu boqunuğ temizleme Çagırdıgın da gelmemesi o isterse sevebilmen onu Güzel yanı gözümü Bi açıyorum bogazımda yatan Bi sıcaklık var gır gır mır mır
Evde 5 kedim olduğu için tualetlerini temizlemek zulüm mamaları hemen bitiyo fiyatları uçuk oldu artık ama severken falan evde olması bile psikolojik anlamda iyi geliyo