Hayvanları sevmek nedentoplumun belli bir bölümü tarafından gereksiz bir şey gibi görülüyor?

Bir süre önce annesiz bir yavru kediyle yollarımız kesişti. Onu sahiplendim. Bunu yaparken onu doğal ortamından mahrum etmedim. Oturduğum apartmanın bahçesinde gönlünce oynuyor. Aşıları, beslenmesi, temizliği konusunda da azami derecede hassasiyet gösteriyorum. Bunları yaptığım için alaycı sözler işitiyorum. Evlenmedin, bari kediyi evlatlık edineyim dedin. Annesi. Allah aşkına ona yaptığın masrafı fakir fukaraya yapsan daha iyi değil mi? Şu son ifadeyi kullanan kişinin aylık kuaför, kozmetik, giyim masrafını ben belki altı ayda yapmıyorum. Kulağımı tıkayayım diyorum ama ister istemez canım sıkılıyor. Yaptığım şeyin nesi tuhaf?

Hayvanları sevmek nedentoplumun belli bir bölümü tarafından gereksiz bir şey gibi görülüyor?
Cevapla