Kedim dogdugundan beri cok istahsiz ve zayif ne yapmaliyim?

Öncelikle muzdarip oldugum bu konu sebebiyle kedimi veterinere goturdugumu ve hicbir sorun olmadigini ogrendigimi belirtmek isterim. Kedime kilo aldirmak icin denemedigim yollar kalmadi. Somon yaglari, cesitli yas mamalar, macunlar, odul mamalari… İnternette gordugum her seyi denedim fakat odul mamasi haricinde hicbirinin yuzune dahi bakmadi… Sizin onerebileceginiz bir yontem, yol var mi? Bu duruma cok uzuluyorum. Simdiden tesekkurler.

Kedim dogdugundan beri cok istahsiz ve zayif ne yapmaliyim?
Cevapla