Küçük yaşlarda bütün hayvanlardan özelikle köpeklerden cok korkan ben simdi onlarla kendımı dünyanın en mutlu insanı olarak görüyorum onlarla gülüyorm onlarla zaman geçiriyorum ve beni bambaşka bi ben yaptılar sorumluluk, sevginin ve bağın ne kadar farklı seyler oldugunu görmüş oldum onlarla bu konuda sizlerinde ne düşündügünüzü cok merak ediyorum özelikle köpeklerle olan güzel ya da kötü anılarınız varsa burada dinlemek isterim 🐾🥰
Köpeklerle olan güzel ya da kötü anınızı paylaşmak ister misiniz?
bull terrierimiz vardı bir gün balkonda oturuyorum bahçe kapısı açık kalmış bahçeye yabancı köpek girdi adı da asil bu arada bizimkisinin neyse bizimkisi bana bakıyo bi bana bi köpeğe bakıyo seri şekilde komut bekliyo parçalayacak ama eve yabancı biri geldi napayım sahip bakışı 😂 bende asil yakala oğlum demem le bir kovalayışı vardı köpeği varya ışık hızı bile o kadar çabuk gitmemiştir sonra gözden kayboldular köpeğe naptı bilmiyorum ama bi süre sonra geri döndü bu kez önümde kuyruğunu sallayıp oturdu aferin bekliyor bak seni korudum gördün mü bakışı 😂
çok fena hemde bazen bahçede oynuyordum onla top atıyordum küçüklen bak çok küçüktü topu ağzıyla alıp getiriyordu ve bırakmıyordu bir kere topu bıraktırmaya çalışıyorum kaldırdım topu öyle çok sert hırlayıp ısırmaya devam ediyo ki topla birlikte havaya kalktı 😂😂😂😂😂😂😂 dişleri kanadı düşün
Oğlum vardı zeytin diye.. Birlikte çok güzel zaman geçirirdik.. Sahiplendirmek zorunda kalmıştım.. Şu zamana kadar en çok üzüldüğüm şey ondan ayrılmak sanırım..
Cok zor evlat gibi oluyolar sizin için üzüldüm hem onun icin hemde siz icin cok zor olmalı ama güzel anılar kalmıs sizde en azından eminim ondada bu böyledir