Köpeklerle olan güzel ya da kötü anınızı paylaşmak ister misiniz?

Küçük yaşlarda bütün hayvanlardan özelikle köpeklerden cok korkan ben simdi onlarla kendımı dünyanın en mutlu insanı olarak görüyorum onlarla gülüyorm onlarla zaman geçiriyorum ve beni bambaşka bi ben yaptılar sorumluluk, sevginin ve bağın ne kadar farklı seyler oldugunu görmüş oldum onlarla bu konuda sizlerinde ne düşündügünüzü cok merak ediyorum özelikle köpeklerle olan güzel ya da kötü anılarınız varsa burada dinlemek isterim 🐾🥰
Köpeklerle olan güzel ya da  kötü anınızı paylaşmak ister misiniz?
Köpeklerle olan güzel ya da  kötü anınızı paylaşmak ister misiniz?
Köpeklerle olan güzel ya da  kötü anınızı paylaşmak ister misiniz?
Köpeklerle olan güzel ya da kötü anınızı paylaşmak ister misiniz?
Cevapla