2 yasında bi şans diye köpegim var o bile bana bu kadar cektirmedi kücükken ondan 2 yavru aldım cifleştirip Şu an evde 3 köpek oldu ama bu yavrular herşeyi kemiriyolar ne bahcede fiskiye kalıyo kaç kere yapıyoruz arkamı dönüyorm gene koparıyolar nede evde terlik kaldı artk yakında onlar yüzünden evden ben kovulucam sanırım😂 6 aylıklar ne yaptıysam olmuyo normalde tecrübeliyim bu konularda ama bu 2 minik canavara yetemiyorm yardımmm😫😂golden sahibi iseniz bilin ki işiniz cok zor
Köpeğim bahçedeki fıskiyelerin hepsini koparıyor, tavsiye verir misiniz ne yapayım?
Merhaba, öncelikle köpeklerin inanılmaz sevimli duruyorlar, hiç yaramazlık yapacak tip yok ki bunlarda yirim 😍😍
Konuya dönecek olursak şahsi fikrim köpeklerin sevmediği kokuları çeşme başlıklarına sürebilirsiniz. Peki köpekler hangi kokuları sevmezler?
Portakal
Greyfurt
Limon
Sirke
Amonyak
Kokularını sevmezler ve bu kokuyu alırlarsa yaklaşmazlar. Amonyak kullanmayın çünkü doğal içerik değil limon, portakal kokuları daha uygun bir çözüm olacaktır diye düşünüyorum.
Tipik bir Golden vakası sanki.. 😂 Benimki bilgisayarımın şarj kablosunu kemirip kopardığında kafamdan aşağı kaynar sular dökülmüştü.. 😂 Fazla sert olmayan bir ses tonuyla uyar ve yapabilirsen fıskiyelere sevmedikleri bir şey sür. Ve nolur ceza verme, zaten şunlara nasıl ceza verilirki? Tiplere bak 😍
Ya her yöntemi denedim ama gene banamısın demiyolar artk bahcede elimde hortumla geziyorum fiskiyeleri bana yaptırıyolar😂 bahçivan gibi oldum nerdeyse o kaynar su olayı banada bi geliyo ama bakışları kıyamıyorm
O bakışlarla bizi alt ettiklerini anladıklarında işimiz daha zorlaşıyor inan bana 😂 Peki köpekler için olan kemirme kemik ve oyuncaklarını denedin mi hiç? Bi umut belki işe yararlar sende de, bizimkine büyük bi kemirme kemiği aldım odur budur evi kemirmiyor 😂 tabi bitince eve geri sarar mi emin değilim 😄
Neler almadm ki bahcede bisürü oyuncak var kemirme kemiklerinden de aldım 1 gün demiyo o kemigi varya param psrca ediyolar dayanmıyo büyük olan uslandı kücükken oda öyleydi de bunları alt edemiyorm 2 si de kardes olunca birbirinden güç alıyolar 😅benle ugrasıyolar resmen dedigin gibi en büyük kozları o bakışları
Allah yardımcımız olsun aşağıdaki arkadaşın da dediği gibi gülü sevdik dikenine katlanıcaz galiba 😄 bende bir şey sormak istiyorum, gezmeye çıktığınızda tasma çekiştirme huyları var mi hala? Yoksa bunu nasıl başardınız? Benim minik dana ölümüne tasma çekiştiriyor kollarım kopacak artık 😄
Benim büyük olan normalde yürürken çekiştirmiyo ama köpek kedi görsün benimkide asılıyo makara yerine kısa gezdirme kayısından kulanın ve hep yanınızda atıştırmalık bişey bulundurun yanınızda yürüyüp cekiştirmedigibi gördügünüzde ödülendirin ben öyle yaptm simdi yavruları serbestlige alıstırdım onlarda asılıyo bu yüzden ama kayısıda alıştırmaya calısıyorm serbesligede ekmek sayesinde alıştırdm😆 ekmegi gödükleri an yanımdan ayrılmıyolar ama kayış olayı sabır istiyo gerçekten benim büyük oğlan 34 kilo kaç kere düştüm dudagımı patlatım dizim sakatlandı kumda süründüm insanlar güldü oho neler yaladım neler😂sabırla oluyo bide belli bi yastan sonra sakinleşiyolar
Bizim burada büyuk sokak köpeği bi hayli fazla o yüzden serbestliğe alistirmam biraz deli cesareti olabilir, ama ödüllendirme işi aklima yattı deniycem 😄 benim mini dana da 34 kilo şu an seni çok iyi anlıyorum
Tatlılıklarının icinde neler var bi bilsen😂evde hergün bir kıyamet kopuyo hele 3 ünü bi yan yana getireyim ne sen sor ne ben diyiym yani annemlerle cok papaz oluyorum ya yeter artk diyolar bi çözüm bul üret bende aklıma en son care burası geldi ama teşekkür ederm evlatlarım bitanedir
Evet ya cok güzel dedin gerçekten onlarla zaman geçirmeyi cok seviyorum bi insandan daha cok cana yakınlar umarım birgün seninde olur ☺️ teşekkürler az düşünde bi yöntem bul bana 😂kaçma öyle hemen
Bağlamaktan başka şansın var mı? ya da fiskiyelerin oraya koruma yaptırman lazım üstünü kapatacak şekilde yoksa her türlü ocağını batırır bu bitirim 3lü
2 gündür bağlıyorum ama içim cız ediyo ya üslerine fiskiyelerin kasa koydum resmen agzıyla kasayı koparıp kafalarını içeri sokup kemiriyolar o denli piskopat bunlar😂 bakalım bugün bi salıcam napıcaklar
Tesisatların elden geçirilmesi lazım, demir boru çekilecek belli yere kadar. Kangal boru veya pprc boruyu dayandırmazlar. Diğer seçenek oynaması için farklı şeylere alıştırman olacak. Beraber yakala getir yaparken o cisime ilgisi artabilir.
Vayy bu konularda baya tecrübeli gibisin teşekkür ederm sistemi kendi başıma haletmem mümkün digil yanlız bahcıvan gibi bahcede elim hortumlarla geziyorm yapabildigimi yapıyorm ama sistemi degiştirmeye birileri lazım bakalım bu dediklerini bi gözden geçiricem teşekkürler😊🙏🏼