2 tane yavru kedi sahiplendim, çok iyi beslenmelerini istiyorum. Hangi mamayı önerirsiniz?

Royal canin süt tozu aldım onu sevdiler bir de proplan mama aldım ama yüzüne bakmadılar. Hills sipariş ettim ben de bakalım belki onu beğenirler. Önerdiğiniz marka var mı n&d ocean güzel mi?
2 tane yavru kedi sahiplendim, çok iyi beslenmelerini istiyorum. Hangi mamayı önerirsiniz?
Cevapla