

#nirhamm❤️❤️❤️❤️❤️
#yaz ❤️❤️❤️❤️❤️


Selam gadası 🙃
Aynen bu sene yaz sıcakları geç geldi. Ama çok sıcak bir halde geldi. Sokak hayvanları için özellikle su koymaya çok dikkat etmemiz gerekiyor.
Bizim sokakta suları da var yemek kapları da.. Sokağa çıkınca gelip bacaklarıma sürünmeleri çok iyi oluyor..
Sabah evden çıkarken hallettim o işi
Cevap
5Cevap
Biraz zor ama bırakıyorum
Günlük rutinimiz sağ olsun kasap abilerimiz arkadaşlarımız kemik ayırıyor bende bahçede kaynatıp yal yapıp veriyorum çokta mutlu oluyorum
Elimizden geldiğince kardeşim ve ben bu işleri paslaşarak hallediyoruz. Haftada iki kez kemik ayırma operasyonumuz vardır. :)
Teşekkürler ne demek sen de iyi ki varsın. 😇🌸
Her gün yapıyorum zaten mama ve su bugüne özel değil
Dün tavuk yemiştik kalanları kedilere verdim
Öyle yapıyorum evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?