Hayvanlarımız bizim için bir aile üyesinden farksızdır. Hatta bu yüzden dolayı bizimle beraber bile yattıkları olur. Sizin böyle bir hayvanınız var mı? Varsa sizinle beraber mi uyur yoksa kendi yatağımı vardır? Tanıştırayım fotoğrafta ki benim kedim. Adı Şeftalidir ama ben ona Şefom diyorum. Dişi bir İran kedisidir ve çok yaramazdır. :D
Evcil hayvanınız sizinle beraber mi uyur yoksa kendisine ait bir alanı var mı?
5 aydır evcil hayvanım yok maalesef bu pitbull mevzusundur ötürü kaptırdık 5 ay öncesine kadar kendi alanı vardı ama yatağa girdiğimde hemen yanıma gelir yatardı beraber uyurduk
Kendisinin 2 adet yatağı mevcut evde ama yine de yatağa gelip yanımda uyumayı tercih ediyor özellikle kış aylarında :) Şimdi havalar ısındı çok dayanamıyor yanımda serin yerlere kaçıyor :D
Deniz akvaryumları görsel olarak çok güzel içine çeşit çeşit balıklar doldurup görsel şölen yaratmalısınız... insan baktıkça huzur buluyor... elbette severim sizde kedinizi benim yerime sevin :)
Elbette severim kedimi sizin için :) Deniz akvaryumumuz çok güzel aslında da bir ara devamlı elektrikler kesilince çoğu balığımız öldü oksijensizlikte... 15 saat elektrik kesintisinde hangisi dayanabilirdi ki zaten...