Merhaba arkadaşlar. Benim iki tane muhabbet kuşum var. Biri dışı diğeri erkek. İlk önce erkek kuş aldım çok sessizdi hiç ötmüyordu çok ilgilendiğim halde, sonra bir tane yanına dişi aldım belki yalnızlık iyi gelmeyebilir diye. Ancak şöyle bir sorunumuz var dışı kuş erkek kuşu dövüyor onu gagası ile itiyor, yem kabının üstüne yatıyor erkek kuşa yem yedirmiyor. Bu durum da erkek kuşta tepki gösteriyor ama sürekli birbirlerini itiyorlar uzun çubuktan. Ben ne yapmalıyım bunlar alışır mi yoksa ayırsam mı bir tavsiyeniz var mı?Sarı olan dişi, diğeri erkek.🙂 Yardımlarınızı bekliyorum.