Toplaşın kediciklerime isim veriyoruz, isimleri ne olsun?

KScanlar merhaba
Bir çok kişi gibi bende bir kedi severim.
Normalde kedim yoktu severdim ama uzun yıllardır yoktu.
son 4-5 yıldır var sokaktan gelen bir yavru ile başladı maceram, büyüdü anne oldu hali ile yavrularından 2 si büyüdü yetişkin oldu yavrunun erkeği Nisan ayında gitti gelmedi bulamadım.

Diğer kız kardeşi bu yıl anne oldu doğumu çok zor oldu zayıftı yavrular, onun anneside 4 tane doğurdu ondan önce 2 si yaşadı bu resimlerde olan en küçükler kızının yavrusu birazcık büyükler annesinin yavrusu.

Zaten annesi olmasa şok geçirmişti doğumda zorlandı, annesi yaladı bütün yavruları emzirdi göbek bağlarını kopartı yardım etti kızına.

Çıkmamış resimler de beyaz bir yavru daha var
Anne kız çocukları birlşkte emzirdiler büyüklerin ismi var ama küçüklere artık isim koyma zamanı
İsimleri ne olsun KScanlar.

Dırım dırım dırım dıss 🤪 #aynadakiajan #aynadakiajansoruyor
Toplaşın kediciklerime isim veriyoruz, isimleri ne olsun?
Toplaşın kediciklerime isim veriyoruz, isimleri ne olsun?
Toplaşın kediciklerime isim veriyoruz, isimleri ne olsun?
Toplaşın kediciklerime isim veriyoruz, isimleri ne olsun?
Toplaşın kediciklerime isim veriyoruz, isimleri ne olsun?
Cevapla