Kedim 1 yaşında hala kızgınlığa girmedi, neden olabilir?

Dişi tekir 2 kızım var. Biri 1 yaşında diğeri de 8aylık falan. Mart ayından korkuyorduk bayagı napcaz diye ama kızgınlığa gitmediler hiç. Sadece küçük olanın poposuna dokununca indiriyordu yere. Başka belirti alamadık. Hiç açılarını yaptırmıyoruz ondan mı desek sokaktaki kediler de hiç aşı olmuyo. İstediğimizden degil de merak ediyorum sadece, zaten kısırlastırma parasını cıkaramam
Kedim 1 yaşında hala kızgınlığa girmedi, neden olabilir?
Cevapla