Şöyle annesiz mini minnak bebeler görünce korumaya alasım geliyor. Yemeyip yediresim, onlar için uykusuz kalasım geliyor. Elimden gelenin daha da fazlasını yapmak istiyorum. Anne olmadan annelik duygusunu yoğun yaşıyorum galiba 😿
Annesiz minikleri görünce korumaya alasım geliyor, sizde de oluyor mu?
Hayvanlar için devletin özel bir çalışmasını hiç görmedim ne yazık ki. Çoğu insan da 'ben yapamam, ben bakamam, ya ölürse' vb korkularından dolayı sayısız can sokaklarda ölüyor. Elimden geldiğince yetişmeye çalışıyorum🤷🏻♀️
En İyi Cevaplar