Dün de bu saatlerde geldi ekmeği suyla ıslatıp koydum ama hala duruyor. Şimdi aynı güvercin yine geldi tabak da hala duruyor 😄 gagasında da beyaz tüyler var 💖
Aynı güvercin neden 2 gündür bu saatlerde cama geliyor?
Güvenli yer olarak görüyor ve alışmış olmalı. Benim başıma da geldi, izin verince devamlı gelmeye başladı sonrasında yanında arkadaşı ile gelmeye başladı. Ayni kuşlar mı bilemem ama çok pisleyince bir iki sefer kovdum daha da gelmediler 😀
alt tarafları şişkinse belkide yumurta vardır bi süre sonra yuva yapar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bi keresinde bizim balkona yavrulamıştı halı vardı sarılı halının yuvasına yavrulamış öylece bırakmıştık rahatsız olmasın diye balkona da çıkmadık zorunda kalmadıkça.