Bazen hayvanlar insanlarla tamamen aynı refleksi veriyor gibi geliyor. Sizce?
Ayy ben korkarım Haşmet ne diyorsun?


Evet hatta bazen insanların hayvan şeklini aldığını düşünüyorum. Ama daha insani görevini bile yerine getirebilen çok azken bir hayvan olmaya soyunacak bir baba yiğit olmayışı aklıma geliyor ☾
Cevap
8Cevap
Bu dünyada ki tüm canlılar akrabayız zaten, tek fark akıl olarak insanların diğer canlılardan üstün olmamız..
Benim kuş benden akıllı
Yapma lütfen , öyle söyleme😄
Gerçekler...
Gerçekler düşündüğün gibi değil..
Evet mesela utandıklarında başlarını yere eğiyorlar
İnsanlar utanmıyor artık...
Aynen oyle
Evet baykuşların bakışını köpeklerin ağzı açık olduğu anlarda bir insanın gülmesine benzetiyorum 😂
Benziyor :)
Köpeklerin hepsi öyle, çünkü insan mimiklerini taklit ediyorlar
Çok tatlılar
Evet doğru mesela biz çok benziyoz birbirimize. Kardeşim sanıyolar bu şerefsizi
Kahkaha attım 🤣
Köpeklerin birçok hareketini insansı buluyorum örneğin ağlamaları...
Evet gerçekten :(
Kedilerim kızdığında yüzkerindeki ifade aynı insan mimikleri gibi mesela
Aynı oluyor evet
Ay evet kediler bu konuda çok usta 😂
Hem de nasıl
Bir buluta da baka baka birçok şekil verebilirsin.
Her zaman değil :)
Her zaman d*ngil.
Şempanzelerin eline kimse su dökemez bu konuda.
Onlar zaten primat :)
Kedilerin hep insanlara benzediğini düşünmüşümdür tepkilerinden dolayı 😀
Evet yaşlı bir köpek vardı. Çok anlamlı bakıyordu.
Yesss kesiikle katılıyorum
Bıcırlığa bakar mısın
Koala olabilir mi?
Olabilir
Evet oldu, kedimde
Papağanlar da böyle 😬
Doğrudur 😄
Yok..
Özellikle kediler
Kedim amcama benziyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?