17 Şubat Avrupa kıtası ve dünyanın birçok bölgesinde "Dünya Kediler Günü" kutlanıyor. İnsanlar birbirlerine kedi temalı hediyeler alıyor ya da kediler için yapılan farkındalık kampanyalarına bağış yapıyor. 17 Şubat 'ta kutlanan Dünya Kediler Günü, ilk olarak 1990 yılında İtalya'da benimsendi. İtalyan gazeteci Claudia Angeletti, Tuttogatto (Tüm Kediler) isimli dergide okurlarına yönelik bir anket yaptı. Kazanan Oriella Del Col'un 17 Şubat teklifi oldu ve bugün "Dünya Kediler Günü" olarak belirlendi. Daha sonra birçok ülke tarafından kabul edilen 17 Şubat tarihinin seçilmesinde ilginç gerekçeler etkili oldu: Öncelikle Şubat Ayı, astrolojide Kova burcunun ayı. Bu burcun kuralları sevmeyen, "özgür ve bağımsız ruhlu" olduğunun düşünülmesi, kedilerle benzerlik kurulmasına yol açtı. Diğer yandan İtalya'da 17 sayısı, başka ülkelerdeki 13 sayısına benzer şekilde, "uğursuz" sayı olarak görülüyor ve 17'nin belirsizliklerin taşıyıcısı olduğu düşünülüyor. 17 Şubat 'ın kedilere yakıştırılmasında, kedilerin öngörülemez davranışları da etkili olmuş.
Kedi olmasada köpekte bir patili dostumuz değil mi? Sonuç olarak patili dostlarımızı paylaşalım demişsiniz :) umarım bu kış günlerinde hiçbir patili dostumuz aç ve soğukta kalmaz çok çok seviyorum onları ❤️😍
Dkdkdk bizimki hiç fotojenik değil. Tam şirin bir anını yakalıyorum, çekicem hop şekil değiştiriyor xkdjxj bende de fotoğrafları var elbette ama yamuk yumuk