British Shorthair cinsi dişi kedimin kızgınlık dönemi ne zaman başlar?

Merhabalar öncelikle. 2 aylık dişi british shorthair sahiplendim ama aklımda birkaç soru var.
Kızgınlık dönemleri ne zaman başlıyor?
Ne sıklıkla kızgınlığa giriyorlar?
Ve bu dönemde ne yapmalıyım?
British Shorthair cinsi dişi kedimin kızgınlık dönemi ne zaman başlar?
Cevapla