Evcil hayvan sahiplenenlere 3 gün ücretli izin hakkı! Sizce bu ülkemizde uygulanabilir bir sistem mi?

Linkedin'de dolanırken bir firmanın postunu gördüm. Paylaşmamda bi sakınca yoktur umarım ama neyse, bir evcil hayvan sahiplenen çalışanlarına 3 gün ücretli izin veriyorlarmış.
Evcil hayvan sahiplenenlere 3 gün ücretli izin hakkı! Sizce bu ülkemizde uygulanabilir bir sistem mi?
Ne düşünüyorsunuz, böyle bi uygulama bizde de olsun ister misiniz, uygulanabilir mi?
Evet uygulanabilir, güzel olur.
Uygulanamaz, gerek de yok.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Evcil hayvan sahiplenenlere 3 gün ücretli izin hakkı! Sizce bu ülkemizde uygulanabilir bir sistem mi?
Cevapla