Teşekkürler @brandygirl ♥
Evcil hayvanınız var mı yoksa sahiplenmeyi düşünür müsünüz?
Teşekkürler @brandygirl ♥

Evcil hayvanım var tekir.. İki buçuk yaşında.. Annesinden aldığımda 1,5 aylıktı. Çoğunlukla keşke hiç almasaydım diyorum. onu çok seviyorum bişe olacak diye korkuyorum ve o gidince ne yapcam diyorum.. Keşke hiç almasaydım dışarda sevseydim gelip geçerken
Eski oturduğumuz apartmanın bahçesi vardı o zaman sahiplenmiştim, şu an ki oturduğumuz apartmanda bakabileceğim yer yok haliyle annemde evde istemiyor kardeşim kalp hastası olduğu için 😔
Cevap
14Cevap

Minnoşum var bir tane bide hamile kaç tane sürpriz yapıcak bilmiyorum😂😂 Çocukluktan bu yana bir çok kedim oldu ve hayvanları insanlardan daha çok sever ve değer veririm nerde kedi köpek görsem mutlaka yemek vermeğe ve sevmeye çalışıyorum hatta çocukken köpek tarafından ısırıldım minicik hatıra izi kaldı😄 Hayvanları seven koruyan insanları hep çevremde tutarım hayvan sevmeyen insanları bende sevmem
Teşekkür ederim çok heyecanlıyım bende bir an önce sağlıklı gelsinlerde her taraf minik yavru olsun😂😇 olunca fotoğraflarını atarım buraya
Alisa senın kedı güzelmiş ya. Hanım ablanın suratını görmek nasıp oldu 😂
Hanım abla güzelliğini annesinden aldı😂eyvallah teşekkür ederim🙏😁
Bu kadar mütevazi olma ya 😂 yavruların fotosunu beklıyorum bak
Afiş afiş asıcam siteye 😂😂 ruhumuz mütevazi bizim elde değil olmamak 😄
Evcil hayvanım var. Şu an 3 tane 3 aylık kedilerim var..
Kendimi bildim bileli zaten hep hayvanlar ile içli dışlı oldum. Bir hayvan dahisiyim diyemem ama az çok hareketlerinden ne istediklerini anlarım. Özellik kedileri çok seviyorum ve onlarsız yaşayamam gibi. Evimde bir kedi olmadığı zmaan çok boş hissediyorum kendimi. Onların varlığı daha iyi oluyor. Sevmek ilgilenmek onlar yemek yerken, uyurken, oynarken ben izliyorum bu bana çok keyif veriyor.
Doğru bende öyleyim evde olmayınca özlüyorum eve gitsemde sevsem öpüp sarılsam diyorum
Düşünüyorum ama dokunamıyorum dokununca yıkıyorum ellerimi pis geliyorlar
Bir de ya bi gün ölürse korkusu var ölünce unutulmaz bi arkadaşım yıllardır unutmadı
Unutulmazda sürekli birlikte oluyorsun sonuçta bağlanır insan
Bence değil. Yokluğunda onunla anılar hatırlanmaması gerekenlere giriyor çünkü acı veriyor
Orası öyle bu ihtimal hep canımı sıkar. Kayıplarımı atlatamadım hâlâ ondandır belkii
Küçük 4 aylık kedım var bundan önce 3 kardeşi vardı onlar öldü😿 sımdı ona bakıyorum hayta ıcerı aldık normalde bahcedeydı gözleri akıntışıydı ama artık tecrübe edındım krem suruyorum bakıyorum çok tatlıs sureklı yüzümü elımı yalıyor sevgısını belirtmek ıcın
Evet tatlı mı tatlı bir kedim var. 2. sini sahiplenmeyi düşündüğümğz bir kedi daha vardı ama almaya karar verdiğimiz günün ertesi vefat etti 😔
Kedi
Köpek
Kuş
Balık
Kaplumbağa
Bu hayvanları besledim ama şu an vakit bulamadığım için bakamıyorum. :)
Vardı öldü. Şimdiler de bulursam kaplan desen boxer dost edınmeyı düşünüyorum
Başın sağolsun🙏
Eyvallah alisa 🙏 golden kaldı sadece yanına bır boxer güzel gıder 🖤
Goldende tatlı ama ben vaşak istiyorum ya ya da kara kulak bakalım nasip torunlarım sağ salim gelsin bakıcam 😂😂
Yırtıcı sevıyorsun o halde. Kara kulak falan yasak degıl mı sızın orada?
Yok yasak değil ama ülke değiştirirsem diye şu an almıyorum o yüzden tam karar verdiğimde alıcam bide puma mosokava izin var saklamaya pumada ola bilir
Puma mı? Alisa tamam yırtıcı hayvan beslemek güzel ama senın kı bıraz ucuk sankı ya. Puma dedıgın hayvan aslandan daha tehlıkelı
Youtubeye evde puma beslemek yaz bak videolara tam bir aşk🖤 zaten beslesem ormana yakın doğayla iç içe bir evde yaşarım doğasından ayırmam
@Alisaofficial ozelden sohbet etseniz daha iyi olmazmi arkadaşlar sürekli bildirim geliyor
Zamanında cook araştırdım ama bılemedım ya. Ayrıca düşüncen süper bak 🖤
Kusura bakma bro 😞
Yoo bro haklısın , tekrar kusura bakma. Iyı geceler
Papağanım var ayrıca iki tane nano tropikal akvaryum var bol çeşitli :d
Birkaç kelime:) Konuşan bir tür değil
Sahiplenmeyi düşünüyorum ama önce yerleşik hayata geçmeliyim.
Kısmen. :)
Evcil hayvanım yok ama ilerde sahiplenmeyi düşünüyorum kesinlikle.
Küçük bir kedim olsun isterdim ona sımsıkı sarılmak ama boğmamak
Umarım
Tavşan almıştım annem halıları kemiriyor diye arkadaşına verdi
Ömür boyu bakabilecek durumdaysanız barınaktan sahiplenin. Parayla ve keyif için hayvan almayın.
Yok düşünmüyorum hayvanları çok severim ama iyi bakabileceğimi mutlu edeceğimi sanmadığımdan hayvanın hakkına girmek istemem.
ellerinden yalar köpüşüm var
Tavşanım var ama kedimi özlüyorum 😭
Sahiplendirmek zorunda kaldım ailem yüzümden. Tavşan da tesellim oldu onu da çok seviyorum ♥️
Sen çom güzel bi insansın 😢♥️
Cüce tavşan mı Hollanda lop mu :D Ben de alsam mı diyorum ama cesaret edemiyorum :D
İlerde cocker veya golden istiyorum, her halleri neşe kaynağı ya
Bir tane tekirim var bir tane daha olsa fena olmaz🐈🌻
eskiden vardı şu an yok 💜🌺
İki tane kedim var. Neden daha önce yaşamıma girmemişler bilmiyorum. Harikalar.
Köpeğim var tabiki altı yıldır beraberiz
Kopeklerim kedi sahiplencem
Kuşum vaarr bi tanee
Evet
Yok ve istemem. Uğraşacak halim yok ve temizlik takıntım var.
Vardi ama ölümleri çok acı oluyor onun icin artik yok
5 tane köpeğim var
Öyle köpekleri severim bu zamana kadar 40 tan fazla köpek besledim
Eyvallah
şu anda yok ama kesinlikle ileride istiyorum
Kedim var o benim aşkım
Kimin kedisi 😂
Öyle 😊
Köpüşlerim var ❣️
2 tane
Çok yaramazlar
Senın var mı
Umarım
Düşünüyorum
Var..
Kuşum var
Saygı duyarım besleyenlere ama ben beslemem.
Tüylerini sevmiyorum.
Serkan bıse diyecektim de xper yetmiyor ama
10 dan fazla sokak kedilerim var
İnsanoğlu hariç bütün canlılar
imkanim olsa sahiplenmeyi dusunurum.
Evv hayvanat bahçasııı
şuanda yok..
Var.
Kuşlar bir tanesi vefat etti diğeri hasta
İnşaallah
Kedi var
Bir tane kedim var ☺️
Yok ve düşünmem
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Bir veteriner hekim olarak her gün birçok patili dostla tanışıyorum. Kimi şanslı, sıcak bir yuvası var; kimi ise hâlâ bir aile arayışında…
Eğer hâlihazırda bir evcil hayvanınız varsa, onun sizin hayatını ne kadar güzelleştirdiğini biliyorsunuzdur. Yoksa da belki bu paylaşım, bir cana yuva olma fikrini yeniden düşünmenize vesile olur. Sahiplenmek; bir canın hayatını değiştirmenin ötesinde, sizin de kalbinize dokunacak bambaşka bir deneyimdir.
Unutmayın, satın alma, sahiplen. Hayat paylaştıkça güzelleşir, tıpkı bir pati izi gibi kalbinizde iz bırakır. ❤️🐶🐱